پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي يکي از مطالبات اصلي مردم است

کد خبر: 63137 تاریخ انتشار: 1398/09/30
نمایش: 2845
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري :يکي از مطالبات اصلي مردم نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي است.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در آيين گراميداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداري با تاکيد بر اينکه يکي از مهم‌ترين سياست‌هاي سازمان راهداري افزايش ايمني و ظرفيت محورهاي مواصلاتي براي سفر ايمن است، گفت: يکي از مطالبات اصلي مردم نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي به خودروهاي پيشرفته است.

مجيد نظري با اشاره به سيل فرودين‌ماه در استان، افزود: اين استان جزو استان‌هاي پربارش بود و بسياري از محورهاي مواصلاتي دچار آسيب شد.

وي خاطرنشان کرد: از مهرماه با کاهش ۱۱ درصدي بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوديم، اما اميدواريم راهداران با آمادگي کامل در محورهاي مواصلاتي در زمان بارش براي خدمت‌رساني حضور داشته باشند.

نظري با اشاره به پيشرفت‌هاي کشور و چهارمحال و بختياري در ۴۰ سال گذشته در حوزه راه و راهداري، توضيح داد: قبل از انقلاب اسلامي يک راهدارخانه در استان فعال بود اما هم اکنون ۳۲ راهدارخانه در استان فعال شده است.

وي، مجموعه ناوگان حمل و نقل مسافر در استان را يک هزار و ۸۵۸ مورد و ناوگان حمل و نقل بار را ۷ هزار و ۴۳۳ مورد اعلام کرد و گفت: اين تعداد در قبل از انقلاب در حوزه مسافر ۵ مورد و در حوزه بار ۲۷ مورد بوده است.

در اين آيين از راهدارن، رانندگان و بازنشستگان و فعالان حوزه حمل و نقل و راهداري تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07