پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران چهارمحال و بختياري به خدمات دولت الکترونيک توجه ويژه داشته باشند

کد خبر: 63239 تاریخ انتشار: 1398/10/16
نمایش: 2741
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش جدي دولت در راستاي ارائه خدمات الکترونيک گفت:‌ مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان به دولت الکترونيک توجه جدي داشته باشند.

ليلا محمديان روز دوشنبه در جلسه نشست هماهنگي توسعه خدمات دولت الکترونيک اين استان افزود: در همين راستا تمام واحدهاي ستادي در سطح استان و شهرستان‌ها تجارب خود را در حوزه دولت الکترونيک با هدف صرفه‌جويي در هزينه‌ها ارائه دهند تا طرح‌هايي که قابليت ملي شدن را دارند شناسايي شوند.

وي افزود: حذف جلسات حضوري در حوزه پرسنلي و استفاده از بستر دولت الکترونيک براي پوشش دادن جلسات به منظور جلوگيري از اسراف، پرهيز از مصرف ناصحيح و افزايش بهره‌وري و بازدهي مطلوب در مصرف انرژي در آينده نزديک پيش‌بيني شده است.

محمديان تصريح کرد: در بودجه سال آينده به توسعه دولت الکترونيک توجه خاصي مي‌شود و شايسته است تا در اين خصوص براي رسيدن  به چنين هدفي از تمام ظرفيت شرکت دانش‌بنيان استان بهره‌گيري شود.

معاون توسعه مديريات و  منابع استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: ما اکنون قادر به ارائه ۱۷ شناسنامه خدمات الکترونيکي هستيم که اين تعداد خدمات بايد افزايش يابد.

محمديان خاطرنشان کرد: در راستاي ارتقاي سطح رضايت‌مندي مردم و حفظ کرامت و سلامت انساني  و همچنين برگزاري انتخابات الکترونيک ما در صدد راه‌اندازي سامانه ثبت شکايت انتخاباتي الکترونيکي(BPMS)هستيم.

محمديان، همچنين ارائه خدمات الکترونيکي به معلولان را در دستگاه‌هاي اجرايي استان خواستار شد و گفت: اين مهم از ديگر امور ضروري است که دستگاه‌هاي اجرايي بايد در اين خصوص اهتمام ورزند.

دولت الکترونيک به استفاده از دستگاه‌هاي ارتباطي الکترونيکي، راينه‌ها و اينترنت‌ به منظور ارائه خدمات عمومي به شهروندان گفته مي شود.

در همين راستا ميز خدمت الکترونيکي با قابليت ارائه خدمات شناسنامه‌دار در محل استانداري چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07