پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

راهپيمايي مردم چهارمحال و بختياري در حمايت از اقتدار ايران برگزار شد

کد خبر: 73292 تاریخ انتشار: 1398/10/27
نمایش: 2327
اخبار
راهپيمايي مردم چهارمحال و بختياري بر ضد توطئه‌هاي آمريکا و در حمايت از اقتدار و صلابت ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از نماز جمعه برگزار شد.

نمازگزاران در شهرهاي مختلف چهارمحال و بختياري پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل بر عليه سياست‌هاي خصمانه استکبار جهاني راهپيمايي کردند.

در ادامه اين راهپيمايي، ياد و خاطره شهيد سردار قاسم سليماني و همرزمانش ، شهداي سانحه هواپيمايي اوکرايني و جان‌باختگان حادثه کرمان نيز گرامي داشته شد.

راهپيمايان در تجمع خود، نسبت به خصومت و دشمني آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران و توطئه‌هاي استکبار جهاني ، از آمريکا اعلام انزجار کردند.

راهپيمايان که تمثال شهيد سردار قاسم سليماني و ابومهدي المهندس و ديگر شهداي مقاومت را در دست داشتند، هر گونه توطئه دشمن در راستاي تضعيف اقتدار جمهوري اسلامي ايران، نيروهاي مسلح و  سپاه را محکوم کردند.

اين راهپيمايي در شهرکرد از محل مصلا تا چهارراه اداره برق ادامه داشت و در اين آيين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مسوولاني استاني و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07