پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حوزه انتخاباتي دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد به شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن الحاق شد

کد خبر: 73445 تاریخ انتشار: 1398/11/22
نمایش: 2108
اخبار
معاون سياسي و امنيتي استاندار و رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: حوزه انتخاباتي دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن الحاق شد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار و رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: حوزه انتخاباتي دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن الحاق شد.

جعفر مرداني تاکيد کرد:‌ دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد از لحاظ حوزه انتخابيه در در محدوده حوزه انتخاباتي شهرستان‌هاي اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کيار و دهستان دستگرد شهرستان شهرکرد قرار داشت.

معاون سياسي، ‌امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در همين راستا مردم دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد درخواست‌هاي فراواني براي انتزاع از حوزه انتخاباتي شهرستان‌هاي اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کيار و دهستان دستگرد و الحاق به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن داشتند.

مرداني تصريح کرد: به همين منظور با توجه به ظرفيت قانوني ماده واحده ميزان تاثير تغييرات تقسيمات کشوري در محدوده‌هاي حوزه‌هاي انتخاباتي و با پيگيري استاندار چهارمحال و بختياري دهستان دستگرد و روستاي خيرآباد از توابع بخش فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد از حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي اردل، فارسان، ‌کوهرنگ و کيار و دهستان دستگرد منتزع، به حوزه انتخاباتي شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن الحاق و منطبق با تقسيمات کشوري شد.

وي يادآور شد: تمامي تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي قانون‌مند و پرشور با حضور گسترده مردم و مشارکت بالا در حوزه‌هاي انتخاباتي چهارمحال و بختياري فراهم شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07