پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري

مقدمات لازم براي برگزاري انتخابات در چهارمحال و بختياري فراهم شد

کد خبر: 83462 تاریخ انتشار: 1398/11/26
نمایش: 1866
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امکانات و تجهيزات لازم براي برگزاري انتخابات شايسته در روز دوم اسفند فراهم شده است.

ليلا محمديان روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان افزود: کميته مالي و پشتيباني ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختياري  پس از تشکيل اين ستاد، ماموريت‌هاي خود را در حوزه مالي، پشتيباني و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي پيگيري کرده است.

وي افزود: اين کميته همچنين  به صورت منظم اقدام ‌به برگزاري جلسات به منظور بررسي و پيش‌بيني امکانات و تجهيزات لازم و مورد نياز کرده است و با نزديک شدن به موعد انتخابات اين جلسات به صورت هفتگي برگزار مي‌شود.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پيش‌بيني تمامي ملزومات شعب اخذ راي، پيش‌بيني خودروهاي لازم و انتقال دستگاه‌هاي احراز هويت به حوزه‌هاي انتخابيه سراسر استان از جمله اقدامات اين کميته در روزهاي گذشته بوده است.

محمديان خاطر نشان کرد: هماهنگي‌هاي لازم با ادارات استان به منظور تامين خودروهاي مورد نياز در روز انتخابات انجام شده است و بر اساس قانون تمامي مديران موظف به همکاري در اين زمينه هستند.

وي با اشاره به پيش‌بيني احتمال در صورت وقوع بارش برف و باران در برخي نقاط استان خاطر نشان کرد: خودروهايي از قبيل اتوبوس، ميني بوس و خودروهاي شاسي بلند مناسب براي حمل نقل نيروهاي اجرايي، نظارت و انتظامي و حضور در مناطق سخت‌گذر و برف‌گير تدارک ديده شده ‌است.

رييس کميته مالي و پشتيباني يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان چهارمحال و بختياري  تصريح کرد: اين استان يکي از استان‌هايي است که همواره بر اساس برنامه‌هاي مدون فعاليت‌هاي خود را دنبال کرده است و هماهنگي‌هاي لازم با فرمانداران استان به منظور رفع کاستي‌ها و کسري امکانات انجام شده است.

محمديان خاطرنشان کرد: تلاش مي‌شود به منظور حضور در مناطق برفگ‌ير استان مثل شهرستان کوهرنگ، يک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختيار ستاد انتخابات استان قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07