پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مدارس و دانشگاه‌هاي چهارمحال و بختياري تا پايان هفته تعطيل شدند

کد خبر: 83521 تاریخ انتشار: 1398/12/04
نمایش: 2815
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با تصميم شوراي تامين، فعاليت مراکز آموزشي استان نظير مدارس و دانشگاه‌ها از روز دوشنبه پنجم اسفندماه تا پايان هفته جاري تعطيل اعلام شد.

اقبال عباسي روز يکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکيد بر اينکه تاکنون هيچ مورد اثبات شده‌اي از ويروس کرونا در استان شناسايي نشده است، اظهار داشت: تعدادي مراجعه‌کننده در خصوص ابتلا به ويروس کرونا در استان ثبت شده و از اين افراد آزمايشاتي گرفته شده است، اما تاکنون ابتلاي هيچ يک از اين موارد به کرونا ويروس ثابت نشده است.

وي افزود: شايعاتي در خصوص ابتلاي به ويروس کرونا در استان در فضاي مجازي منتشر شده است که توصيه مي‌شود مردم نسبت به اين شايعات بي‌توجه باشند و اخبار صحيح را تنها از دانشگاه علوم پزشکي دريافت کنند.

عباسي تصريح کرد: با اين وجود بسياري از دانشجويان و والدين دانش‌آموزان با توجه به نگراني‌هايي که در اين خصوص وجود دارد خواستار تعطيلي دانشگاه و مدارس بودند که براي اطمينان خاطر مردم، تصميم بر تعطيلي اين مراکز آموزشي گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: همچنين متوليان امر از صدور مجوز براي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و همايش‌ها خودداري کنند.

عباسي افزود: در خصوص پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، همه اماکن، سرويس‌هاي عمومي و اتوبوس‌ها ضدعفوني مي‌شوند.

وي افزود: در پايان هفته با توجه به وضعيت استان چنانچه تصميم جديدي گرفته شود به اطلاع مردم رسانده مي‌شود.

عباسي با بيان اينکه تجهيزات کافي و نيروي انساني متخصص در استان وجود دارد، اظهار داشت: براساس اعلام نظر پزشکان و متخصصان ، ويروس کرونا بسيار ضعيف‌تر از آنفلوآنزا است از همين رو از مردم استان تقاضا مي‌شود تا به دور از استرس و نگراني و با رعايت بهداشت فردي مسئولان را در پيشگيري از شيوع اين ويروس ياري دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07