پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اعتبارنامه منتخبان مجلس يازدهم در چهارمحال و بختياري تحويل شد

کد خبر: 93594 تاریخ انتشار: 1398/12/28
نمایش: 2359
اخبار
اعتبارنامه ۴ منتخب مجلس شوراي اسلامي استان روز چهارشنبه در نشستي با حضور استاندار چهارمحال و بختياري به آنان تحويل داده شد.

اين آيين با حضور استاندار چهارمحال و بختياري،شوراي تامين، هيات نظارت بر انتخابات، فرمانداران 4 حوزه اصلي انتخابيه و منتخبان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي دوره يازدهم برگزار شد.

اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست با آرزوي توفيق براي منتخبان مردم استان، وحدت و همدلي را از ضروريات رشد و پيشرفت استان دانست و گفت: با همراهي و هم‌افزايي مي‎توان مسير توسعه يافتگي استان را تسهيل کرد.

در حوزه انتخابيه شهرکرد، بن و سامان چهارمحال و بختياري از تعداد ۸۹ هزار و ۶۰۰ راي صحيح، احمد راستينه هفشجاني با کسب ۳۵هزار و ۸۷۹به عنوان منتخب يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام شد.

در حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا چهارمحال و بختياري از تعداد ۱۲۴ هزار و ۳۳۸ راي صحيح، حسين باميري با کسب ۳۱ هزار و ۴۱۴ راي به‌ عنوان منتخب يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام شد.

در حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار چهارمحال و بختياري از تعداد ۱۰۴ هزار و ۶۶۱ راي صحيح، قدرت‌الله حمزه شلمزاري با کسب ۲۹ هزار و ۸۰۹ راي به‌عنوان منتخب يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام شد.

در حوزه انتخابيه بروجن چهارمحال و بختياري از تعداد ۴۹ هزار و ۴۵۱ راي صحيح اميرقلي جعفري بروجني با کسب ۱۱ هزار و ۸۶۳ به عنوان منتخب يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07