پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار اعلام کرد:

دولت تدبير و اميد شاخص هاي توسعه اي چهارمحال و بختياري را متحول کرد

کد خبر: 10038 تاریخ انتشار: 1397/01/20
نمایش: 3182
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت تدبير و اميد شاخص هاي توسعه اي مناطق مختلف استان به ويژه در شهرستان اردل را متحول کرده است.
جعفر مرداني گرمدره در آئين تکريم و معارفه فرماندار شهرستان اردل تأکيد کرد: در طول فعاليت دولت تدبير و اميد اقدامات بسيار مهمي در بخش هاي مختلف بهداشت و درمان، راه و شهرسازي، کشاورزي، عمراني،  اقتصادي، اجتاعي و غيره انجام شد.
وي افزود: اين در حاليست که شهرستان اردل همچنان نيازمند کار و تلاش جهادي براي رفع مشکلات موجود است.
مرداني گرمدره تصريح کرد: شهرستان اردل پتانسيل هاي بسيار  خوبي در زمينه کشاورزي و گردشگري دارد که بايد براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي معرفي شوند.
وي بيان داشت: به همين منظور فرماندار و مسئولات مرتبط با جديت و با در نظر گرفتن اين پتانسيل ها براي توسعه شهرستان و ايجاد اشتغال پايدار به عنوان مهمترين دغدغه مردم و مسئولان تلاش کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: تأمين امنيت، پيگيري و تأمين اعتبار پروژه هاي عمراني و هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي و نظارت بر عملکرد مديران و مسئولان شهرستاني از مهمترين وظايف فرماندار محسوب مي شود.
وي عنوان داشت: فرمانداران بايد همواره به قانون عمل نموده و عدالت را سرلوحه کار  خويش قرار دهند.
نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: تجهيز و افزايش تعداد تخت هاي بيمارستاني، تکميل جاده گورميزه و احداث جاده ديناران به سوسن از مهمترين مطالبات مردم شهرستان اردل محسوب مي شود.
علي کاظمي باباحيدري بيان کرد: فرماندار شهرستان اردل پيگيري و تکميل اين پروژه ها را در اولويت کاري خود قرار دهد.
گفتني است، در پايان اين نشست حکم عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور مبني بر انتصاب محمود کياني به سمت فرماندار شهرستان اردل قرائت و از زحمات محمد نوذري فرماندار سابق و رحم خدا صفري سرپرست فرمانداري شهرستان اردل قدرداني شد.
محمود کياني پيش از اين عضو شوراي اسلامي شهر ايذه، بخشدار آقاجري از توابع خوزستان و بخشدار مرکزي شاهين شهر در اصفهان بوده است.
محمد نوذري فرماندار سابق شهرستان اردل چندي پيش به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري ايلام منصوب شد.
اردل در ۷۵ کيلومتري شهرکرد واقع و يکي از مناطق مستعد کشاورزي و گردشگري چهارمحال و بختياري است.

نظرات

علی
| |
1398/01/28 12:05:40
12
12
شهرستان اردل پتانسيل هاي بسيار خوبي در زمينه کشاورزي و گردشگري دارد که بايد براي سرمايه گذاران اهتمام شود. با تشکر

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07