پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با مجمع نمايندگان استان:

پيگيري مطالبات و حقوق مردم را برنامه مشترک دولت و مجلس شوراي اسلامي است

کد خبر: 10063 تاریخ انتشار: 1397/01/26 11:23:21
نمایش: 2298
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري پيگيري مطالبات و حقوق مردم را برنامه مشترک دولت و مجلس شوراي اسلامي دانست
اقبال عباسي در نشست هم انديشي به ميزباني مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: پيگيري مطالبات و حقوق مردم استان هدف مشترک دولت و مجلس شوراي اسلامي محسوب مي شود.
 وي افزود: به همين منظور هم انديشي پيرامون موضوعات و پيگيري مشترک در اين زمينه مي تواند نويد بخش آينده اي بهتر براي توسعه چهارمحال و بختياري در بخش هاي مختلف باشد.
عباسي تصريح کرد: در اين نشست موضوعات مختلف مرتبط با چهارمحال و بختياري مطرح و در خصوص پيگيري رفع اين مشکلات به ويژه در حوزه محورهاي ارتباطي ريلي و جاده اي و ساير پروژه هاي مهم اقتصادي و خدماتي استان به خصوص موضوع آب هم انديشي و تبادل نظر شد.
وي بيان داشت: در اين نشست مقرر شد پيگيري مطالبات، نيازها و طرح هاي چهارمحال و بختياري از سوي استاندار و نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي بر اساس برنامه اي مشترک از طريق مقامات کشوري صورت پذيرد.
افزوده مي شود، در اين نشست نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي نظرات، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را ارائه کردند. همچنين علي کاظمي، ديگر نماينده استان در مجلس شوراي اسلامي نيز بدليل ماموريت کاري بصورت تلفني ديدگاه هاي خود را ارايه کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07