پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
ن​ماينده ولي فقيه در استان:

محتواي جشنواره فرهنگي و همسو با جهت گيري هاي نظام باشد

کد خبر: 10086 تاریخ انتشار: 1397/01/30
نمایش: 2001
اخبار
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: محتواي بيست و يکمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استانها بايد تلاش شود فرهنگي و همسو با جهت گيري هاي نظام باشد.
حجت الاسلام و المسلمين "محمد علي نکونام" در کارگروه هم انديشي جشنواره افزود: بايد از ظرفيت جشنواره در راستاي معرفي ظرفيت ها و پتانسيل هاي استان و توسعه فضاي فرهنگي به نحوه مطلوب استفاده کرد.
وي با بيان اينکه اشراف گري با فرهنگ انقلاب ما قابل قياس نيست افزود: مي توان به نحوه شايسته و با ترويج ساده زيستي با بهره گيري از الگوهاي ديني از مدعوين جشنواره ميزباني کرد.
وي گفت: مرکز استان از ظرفيت و قابلت هاي مطلوبي برخوردار است که دستگاههاي اجرايي استان بايد با برنامه ريزي مطلوب در جهت برگزاري هرچه بهتر جشنواره استفاده کنند.
استاتدار چهارمحال و بختياري گفت:برگزاري جشنواره در استان  يک فرصت استثنايي است که در اختيار استان گذاشته شده است و بايد دستاوردهاي برگزاري جشنواره در راستاي منافع عمومي استان باشد.
"اقبال عباسي" افزود: بايد با شناسايي تمامي ظرفيت هاي براي برگزاري جشنواره تمامي دستگاهها همکاري کنند.
وي با بيان اينکه، مهم اين است که استان جشنواره را در تمام بخش به نحوه شايسته برگزار کند افزود: بايد از ظرفيت شهرستانها در معرفي استان استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07