پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تشديد نظارت بر بازار/ رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي براي اصناف الزامي است

کد خبر: 103673 تاریخ انتشار: 1399/01/20
نمایش: 2723
اخبار
معاون سياسي،‌ امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با سراسر کشور فعاليت اصناف کم‌خطر اين استان از روز شنبه ۲۳ فروردين‌ماه‌جاري آغاز خواهد شد.
جعفر مرداني شامگاه چهارشنبه در ستاد استاني مقابله با ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين اقدام براساس تصميم ستاد ملي مبارزه با ويروس کرونا و ابلاغ آن به استان‌هاي کشور اجرايي مي‌شود.

وي افزود: براساس اين طرح اصناف پُر خطر که اسامي آنها ابلاغ شده است، همچنان تعطيل مي‌ماند و بقيه صنف‌ها جزو اصناف که در دسته کم‌خطر هستند، مي‌توانند فعاليت خود را از روز شنبه ۲۳ فروردين‌ با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي آغاز کنند.

وي يادآور شد: کميته‌اي متشکل از دانشگاه علوم پزشکي، اماکن نيروي انتظامي، دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزيرات حکومتي با محوريت دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد بازرسي‌ها و نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي اصناف چهارمحال و بختياري را تشديد کنند.

معاون سياسي،‌ امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اين مدت با تمامي افراد فعال عليه بهداشت عمومي جامعه برخورد جدي مي‌شد.

وي، با اشاره به ادامه اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي تا ۳۰ فروردين‌  گفت: تا زمان اجراي اين طرح از ورود تمامي خودروهاي داراي پلاک غيربومي، افراد غيرساکن در چهارمحال و بختياري و ترددهاي غيرضروري جلوگيري و متخلفان جريمه ۵ ميليون ريالي و خودرو آنان توقيف و به پارکينگ منتقل مي‌شود.

مرداني از مردم تقاضا کرد، براي کمک به قطع زنجيره انتقال ويروس کرونا همچنان در خانه‌هاي خود بمانند و بهداشت فردي و اجتماعي را رعايت کنند.

وي درخصوص نحوه فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري افزود: کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد براساس ابلاغ معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان اداري و استخدامي کشور با دو سوم ظرفيت کار کنند و فعاليت يک سوم نيروها به‌ صورت گردشي باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07