پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۳۵ ميليارد تومان اعتبار به طرح‌هاي راهسازي چهارمحال و بختياري تخصيص يافت

کد خبر: 113790 تاریخ انتشار: 1399/02/22
نمایش: 2034
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري، تعداد طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي حوزه راه اين استان را هفت مورد اعلام کرد و گفت: از ۳۲۴ ميليارد تومان اعتبارات مصوب اين حوزه تاکنون ۲۳۵ ميليارد تومان تخصيص يافته است.

مجيد نظري روز دوشنبه در آيين معارفه مديرکل راه و شهرسازي اين استان افزود: اين طرح‌ها شامل طرح راه‌آهن شهرکرد- مبارکه، چهارخطه شهرکرد- بروجن- لردگان، احداث راه اصلي شهرکرد به بازفت، جاده شلمزار به ناغان، جاده اردل- گرميزه- دوپلان و جاده خوزستان- ارمند است.

وي، ميزان اعتبارات حوزه عمراني اين استان در سال ۹۸ را يک هزار ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: از اين ميزان تاکنون ۴۷۰ ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته است.

معاون امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از مجموع اعتبارات تخصيصي به استان ۴۲ درصد مربوط به فصل حمل و نقل است که با توجه به طرح‌هاي مهم اين حوزه به ويژه در بخش اقتصاد مقاومتي توصيه مي‌شود تا در جذب اين اعتبارات اهتمام جدي به کار گرفته شود.

وي افزود: براي سال ۹۹ و در راستاي تحقق شعار سال مبني بر جهش توليد ۸۹ طرح با اعتباري افزون بر هشت هزار ميليارد تومان پيشنهاد شده که اميد است با تخصيص و جذب به موقع اعتبارات بتوان اين طرح‌ها را تا پايان سال به بهره‌برداري رساند.

نظري همچنين از اجراي ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتي در استان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۱۴ طرح مصوب سفر رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به استان است که براي تکميل اين طرح‌ها به ۳ هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان اعتبار نياز است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه از کاهش ۶۶ درصدي تصادفات در اين استان در فروردين امسال خبر داد و گفت: اين کاهش تصادفات ناشي از کاهش ترددها  به دنبال شيوع ويروس کرونا بوده است.

نظري خاطر نشان کرد: با اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در استان ترددهاي ورودي و خروجي از استان ۴۳ درصد کاهش يافت.

در اين نشست از تلاش‌هاي داريوش حسيني مديرکل سابق و حسين ده‌محسني سرپرست اداره‌کل راه‌ و شهرسازي چهارمحال و بختياري قدرداني و حسينعلي مقصودي شورابي به عنوان مدير جديد معرفي شد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07