پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

روابط عمومي يک سامانه مشورتي است

کد خبر: 123807 تاریخ انتشار: 1399/02/27
نمایش: 2759
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي، از روابط عمومي به عنوان يک سامانه مشورتي و مديريتي و عنصري مهم در ارتقا و پيشرفت هر سازماني ياد کرد.

اقبال عباسي با صدور پيامي۲۷ ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه داران اطلاع رساني تبريک گفت.

وي،در پيام خود تصريح کرد: بدون ترديد، روابط‌عمومي هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطير و بي‌بديلي را در امر تحکيم و توسعه ارتباط ميان نهادها و سرمايه‌هاي اجتماعي ايفا مي‌کند.
 استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: امروزه روابط عمومي نه به عنوان يک جايگاه تشريفاتي بلکه به عنوان يک سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصري مهم در ارتقا و پيشرفت هر سازماني جايگاه ويژه‌اي دارد و بدون روابط عمومي هيچ فعاليتي انعکاس نمي‌يابد.

در اين پيام آمده است: روز ارتباطات و روابط عمومي فرصت ارزنده‌اي است براي قدرداني شايسته از زحمات فعالان و زحمت‌کشان اين عرصه و ايجاد يک فضاي همگرايي عمومي در مسير تغيير نگرش‌ها، باورها و ذهنيت‌ها نسبت به جايگاه و منزلت اين حرفه، همچنين ايجاد انگيزه و تحرک بيشتر در بين مديران، دست‌اندرکاران و مديران روابط عمومي در راه کمک به رشد و بالندگي و پويايي بيش از پيش اين نهاد مدني مي‌باشد.

استاندار در پيام خود تاکيد کرده است: اينجانب فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي فعالان اين عرصه که علي‌رغم تمامي سختي‌ها و دشواري‌ها در روزهاي عادي و شرايط بحراني همچون شيوع ويروس کرونا با جديت در راستاي عمل به رسالت حرفه‌اي خود گام بر داشته‌اند، تبريک عرض مي‌نمايم و اميدوارم با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي ارتباطي و همت والاي روابط عمومي‌ها بتوانيم زمينه‌ساز شناسايي ظرفيت‌هاي توسعه و عامل پيشرفت استان چهارمحال و بختياري شويم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07