پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

بانک اطلاعاتي نيازمندان و خيران چهارمحال و بختياري تهيه شود

کد خبر: 133831 تاریخ انتشار: 1399/02/30
نمایش: 2583
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به حرکت خيرخواهانه خيران گفت: بانک اطلاعاتي نيازمندان و خيران اين استان تهيه و تدوين شود.

اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در نخستين شوراي استاني همکاري نهادهاي انقلابي حمايتي، عمومي و سازمان‌هاي مردم نهاد با دولت در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در دوران شيوع ويروس کرونا کمک‌هاي خيري مطلوبي جمع‌آوري و در قالب هاي مختلف به‌ خصوص رزمايش مواسات و کمک‌هاي مومنانه توزيع شده است.

وي افزود: در اين راستا ميزان و ارزش کمک‌هاي تمامي نهادهاي انقلابي، سازمان‌ها مردم نهاد (سمن‌ها)، فرمانداري‌ها، شهرداري‌ها، تامين اجتماعي، بهزيستي، کميته امداد امام خميني (ره)، بانک‌ها، امور مالياتي، خيران، اصناف و بازاريان را در يک سامانه جامع ثبت و ضبط کنند.

عباسي تصريح کرد: مزيت‌ها و کاستي‌هاي طرح شوراي استاني همکاري نهادهاي انقلابي حمايتي، عمومي و سازمان‌هاي مردم نهاد با دولت شناسايي و نسبت به ارايه راهکارهايي براي رفع مشکلات آن اقدام شود.

وي يادآور شد: اطلاع‌رساني به نيازمندان براي ثبت اطلاعات و کمک‌رساني صحيح به آنان، رصد سقف کمک‌ها و شناسايي خانوارهايي که زيرپوشش هيچ نهادي نيستند، در اولويت قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: اجراي طرح شوراي استاني همکاري نهادهاي انقلابي حمايتي، عمومي و سازمان‌هاي مردم نهاد با دولت اقدامي مهم در دوران شيوع ويروس کرونا و همچنين پساکرونا به‌شمار مي‌رود.

وي گفت: استفاده از توان سازمان‌هاي مردم نهاد (سمن‌ها) در حوزه مقابله با ويروس کرونا و تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن مورد توجه تمامي مسوولان مرتبط باشد.

عباسي تاکيد کرد: خوشبختانه چهارمحال و بختياري در مديريت ويروس کرونا و تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن جزو سه استان مطلوب کشور است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06