پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

روز قدس نماد همدلي مسلمانان است

کد خبر: 133847 تاریخ انتشار: 1399/03/02
نمایش: 2985
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي با گراميداشت روز جهاني قدس تاکيد کرد: روز قدس نماد وحدت و همدلي و يکپارچگي تمامي مسلمانان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي در اين پيام تاکيد کرده است:روز جهاني قدس يادگار و ميراث بنيانگذار بزرگ انقلاب اسلامي، امام خميني(ره) و نماد وحدت و همدلي و يکپارچگي تمامي مسلمانان است، روز قدس، روز عهد و پيمان با واژه‌هاي ايثار، مقاومت و عدالت خواهي است.

استاندار در پيام خود تاکيد کرده است:فلسطين، با تاريخ و تمدن هزاران ساله، متأسفانه در قرن اخير، اسير دست متجاوزان اشغالگر صهيونيستي است و فرياد دادخواهي مردم مظلوم فلسطين، همه عدالت‌طلبان را به ياري فرا مي‌خواند و امروز حمايت از ملت فلسطين، يکي از شاخص‌هاي پايبندي به حقوق بشر و توجه به اصول انساني است.

در اين پيام آمده است:امسال و در بزرگداشت اين روز بزرگ، مردم ولايتمدار، مؤمن و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌هاي گذشته با آرمان‌هاي امام راحل عظيم الشان(ره) تجديد پيمان مي‌کنند و به اين اميد که هرچه زودتر زمينه آزادي قدس شريف و مظلومان فلسطين فراهم گردد، نفرت و انزجار خود را از سياست‌هاي خصمانه مستکبران عالم اعلام مي‌دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرده است:اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم شريف استان چهارمحال و بختياري ، فرارسيدن يوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامي داشته ، سربلندي اسلام و مسلمين را از درگاه احديت مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07