پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار:چهارمحال و بختياري همچنان ميزبان مسافران نخواهد بود

کد خبر: 133879 تاریخ انتشار: 1399/03/11
نمایش: 2880
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري،با اشاره به شيوع ويروس کرونا گفت: هم‌وطنان همچنان در خانه بمانند و اين استان را به‌عنوان مقصد سفرهاي خود انتخاب نکنند و اين استان در زمان حاضر ميزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ستاد مبارزه با ويروس کرونا چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تمامي مراکز تفريحي، پارک‌ها، بوستان‌ها، بلوارها، فضاهاي سبز و مکان‌هاي خدماتي شهري و روستايي اين استان همچنان تعطيل است.

وي افزود: هرگونه برپايي چادر و اقامت مسافر و گردشگر در اين مراکز و اماکن ممنوع و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان اين حوزه ضروري است.

عباسي تصريح کرد: فرمانداران همزمان با تعطيلات هفته جاري مي‌توانند با تشديد نظارت در پايگاه‌هاي ايست و بازرسي ورودي‌هاي شهرستان‌ها نسبت به کنترل جدي مسافران و جلوگيري از ورود افراد مشکوک اقدام کنند.

وي يادآور شد: رعايت جدي فاصله اجتماعي و پروتکل‌هاي بهداشتي در دستگاه‌هاي اجرايي و ساير مکان‌هاي عمومي مورد توجه بيشتري قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري، با اشاره به بازگشت ساعت کاري دستگاه‌هاي اجرايي به روال قبل اظهار داشت: مديران مي‌توانند همچنان با دورکاري کارکنان و با اولويت جانبازان و معلولان داراي بيماري‌هاي زمينه‌اي، بيماران خاص و مادران داراي نوزاد موافقت کنند.


عباسي تاکيد کرد: آموزشگاه‌هاي آزاد و ساير مکان‌هاي عمومي مي‌توانند علاوه بر رعايت فاصله اجتماعي و پروتکل‌هاي بهداشتي با يک چهارم ظرفيت خود فعاليت داشته باشند.

وي با بيان اينکه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مکان‌عمومي، ادارات و افکار عمومي بايد به عنوان يک فرهنگ عمومي نهادينه شود، اظهار کرد: بايد با رعايت اين پروتکل‌ها از جان خود و ساير افراد جامعه محافظت کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در صورت موافقت اعضاي کميسيون تنظيم بازار مي‌توان کمبود احتمالي مرغ استان را از استان‌هاي کم‌خطر وارد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07