پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پروژه بهشت‌آباد به علت نداشتن مجوزات زيست‌محيطي متوقف شده است

کد خبر: 143955 تاریخ انتشار: 1399/03/26
نمایش: 4696
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به پروژه بهشت‌آباد، گفت: طبق آخرين پيگيري‌ها اجراي اين پروژه به علت نداشتن مجوزات زيست‌محيطي متوقف شده است.
اقبال عباسي ۲۶ خردادماه در نشست اعضاي شوراي استان چهارمحال و بختياري، خانه کشاورز و فعالان حوزه آب با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا با بيان اينکه اين قرارگاه مي‌تواند به طور مشارکتي، پيمانکاري و سرمايه‌گذاري براي تکميل پروژه‌هاي عمراني استان همکاري داشته باشد، اظهار کرد: چندين پروژه عمراني نيمه‌تمام براي جذب مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبيا توسط مديران دستگاه‌هاي اجرايي آماده شده است تا کم و کيف آن در جلسه‌اي تشريح شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برج‌هاي دوقلو، پروژه محور بروجن- لردگان به ايذه، محور ناغان به خوزستان، منطقه ويژه اقتصادي، تعدادي طرح کشاورزي و گردشگري از مهم‌ترين اين پروژه‌ها است که قرارگاه خاتم‌الانبيا مي‌تواند مديران را در راستاي تکميل آن‌ها ياري کند.

وي در خصوص منطقه ويژه اقتصادي چهارمحال و بختياري گفت: مساحت اين منطقه حدود يک‌هزار هکتار است و تاکنون حدود ۷۰۰ هکتار آن مورد مطالعه قرار گرفته و پيش‌بيني براي استقرار واحدها طراحي شده است، لازم به ذکر است طراحي واحدهاي مستقر در منطقه ويژه با محوريت کارخانه پرتودهي گاما است.

عباسي اضافه کرد: پيش‌بيني شده است حدود ۴۰۰ واحد سلولوزي و ۱۵۰ واحد صنايع تبديلي در اين مکان مستقر شوند که در صورت اجرايي شدن اين طرح کشاورزي، دامداري و اشتغال استان تحولي بزرگ پيدا مي‌کند، در حال حاضر منطقه ويژه اقتصادي نيازمند کار سخت‌افزاري و اجراي زيرساخت‌هايي مانند آب، برق و گاز است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07