پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تحقق بيانيه گام دوم انقلاب يک وظيفه همگاني است

کد خبر: 143988 تاریخ انتشار: 1399/04/01
نمایش: 5191
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، با بيان اينکه بيانيه گام دوم نقشه راه براي همه مسوولان است گفت: تحقق بيانيه گام دوم يک وظيفه عمومي و همگاني است ، که بايد به يک گفتمان عملياتي تبديل شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در همايش تجليل از فعالان عرصه تبليغ به مناسبت سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي افزود: بيانيه گام دوم انقلاب که از سوي مقام معظم رهبري ابلاغ شده  است، بر سه محور خودسازي، جامعه‌ پردازي و تمدن‌سازي استوار است، که بايد اين سه محور به صورت مستمر انجام شود تا گام دوم انقلاب به ثمر برسد.

وي اظهار داشت: بايد براي رسيدن به اوج در گام دوم انقلاب، از تجريبات ۴۰ سال گذشته استفاده کرد و  با خودسازي به توسعه جامعه بپردازيم.

استاندار چهارمحال و بختياري، با بيان اينکه سازمان تبليغات اسلامي بعد از پيروزي انقلاب تشکيل شد، گفت: مبلغان ديني فعال در اين سازمان در حوزه تبليغ مسووليت مهمي دارند و علما و مبلغان ديني در نظام جمهوري اسلامي و حوزه تبليغ دين نقش موثري دارند.

وي، بر تببين جايگاه قرآن و اسلام در راستاي انسان‌سازي و خودسازي تاکيد کرد و افزود: مبلغان براي ساختن جامعه اسلامي و تبليغ اصول اسلامي نقش اساسي را برعهده دارند.

وي، به شيوع ويروس کرونا اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته، دشمن مي‌خواست از مثلث سلامت، معيشت و فرهنگ ديني براي ضربه زدن به نظام اسلامي ايران و تخريب اين جايگاه استفاده کند.

عباسي گفت: در زمان شيوع ويروس کرونا با بزرگنمايي و القاء اينکه ايران توان مقابله با اين ويروس را ندارد، به دنبال ايجاد ياس و نااميدي بود و در  مرحله بعد نيز با بزرگنمايي در خصوص معيشت و اقتصاد کشور، به دنبال دستيابي به نقشه‌هاي خود بودند.

وي، به تعطيل شدن مساجد و اماکن مذهبي براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا اشاره کرد و گفت: دشمن با نشانه گرفتن اين مساله، به دنبال تضعيف نظام اسلامي بود، اما مردم با بصيرت و آگاه در مقابل اين دسيسه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي مقاومت کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07