پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري درگذشت داوطلب هلال احمر اردل را تسليت گفت

کد خبر: 154087 تاریخ انتشار: 1399/04/18
نمایش: 3373
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه در پيامي ، درگذشت داوطلب جوان جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در عمليات پشتيباني اطفاء حريق جنگل‌هاي زاگرس را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي، با صدور پيامي ضمن همدردي با خانواده اين جوان داوطلب تاکيد کرد: حادثه‌ريزش سنگ در عمليات پشتيباني اطفاء حريق جنگل‌هاي زاگرس که موجب درگذشت شهادت‌گونه" سيد محمد مهدي حسيني"  امدادگر جوان هلال احمر شد، موجب اندوه بسيار اينجانب و همه مردم دلسوز استان چهارمحال و بختياري گرديد.

در اين پيام آمده است: بدون شک علاوه بر اين اندوه، مرگ قهرمانانه و پر افتخار اين عزيز، درس بزرگي براي همه ما در فداکاري و احساس مسووليت در برابر محيط زيست است.

در پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:جنگل‌هاي زاگرس به عنوان بخش مهمي از ميراث طبيعي و ملي ما، اهميت حياتي بسياري براي تمام مردم منطقه دارد و دفاع از آن و به مصاف آتش رفتن، مردانگي، جسارت، شهامت و از خودگذشتگي بسياري مي‌خواهد که اين دليرمرد با جان خود بر آن صحه گذاشت و بدون شک روح پرافتخار آن بر بلنداي زاگرس و در ذهن و قلب مردمان استان تا ابد جاري است.

عباسي تاکيد کرد:اينجانب ضايعه دردناک و از دست دادن اين عزيز را به خانواده داغدار و مردم غيور و شريف استان چهارمحال و بختياري تسليت عرض کرده و از خداوند سبحان براي آن انسان شريف و شايسته رحمت و غفران الهي و براي بازماندگان صبر و اجر عظيم مسالت مي کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07