پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: نماز جمعه نماد عزت و وحدت است

کد خبر: 154163 تاریخ انتشار: 1399/05/05
نمایش: 2095
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سالروز اقامه نخستين نماز جمعه پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت: نماز جمعه نمادي از عزت، اقتدار و وحدت ميان آحاد جامعه اسلامي و مسوولان است.

به گزارش  اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي با صدور پيامي، فرارسيدن پنجم مردادماه،  سالروز اقامه نخستين نماز جمعه در دانشگاه تهران به امامت آيت‌الله سيد محمود طالقاني را به ائمه جمعه استان و دست‌اندرکاران ستادهاي نماز جمعه تبريک گفت.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين پيام آورده است: فريضه نماز جمعه، مهمترين مصداق همدلي و پشتوانه و تکيه‌گاهي مستحکم براي نظام و انقلاب به شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري، نماز جمعه را نمادي از عزت، اقتدار و وحدت ميان آحاد جامعه اسلامي و مسوولان برشمرد و افزود: امامان جمعه نقش بي‌بديلي در رفع مشکلات مردم، ترويج فرهنگ اخلاق‌مداري در جامعه و تحکيم وحدت بين اقشار مختلف مردم و مسوولان دارند.

وي، به همکاري و همراهي امامان جمعه و جماعت، علما و روحانيون و ساير اقشار مردم در زمان شيوع کرونا در استان اشاره کرد و افزود: اجراي چندين مرحله رزمايش کمک مومنانه با همکاري ستاد نماز جمعه، بسيج و دستگاه‌هاي اجرايي اين استان در زمان شيوع کرونا نمونه‌اي از رزمايش همبستگي و وفاق ملي ارزيابي مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرده است:اينجانب ضمن گراميداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستين نماز جمعه پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، از تلاشهاي ائمه جمعه و همچنين زحمات بي‌شائبه اعضاي ستادهاي نماز جمعه استان تقدير و تشکر مي‌نمايم و از درگاه حضرت حق براي تمامي اين عزيزان عزت، سلامتي، توفيقات روزافزون و تاييدات الهي را مسالت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07