پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري به کارگاه بزرگ سازندگي تبديل شده است

کد خبر: 154164 تاریخ انتشار: 1399/05/05
نمایش: 2114
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اقدامات عمراني، اقتصادي و خدماتي شکل گرفته در دولت يازدهم و دوازدهم، اين استان را به کارگاه بزرگ سازندگي تبديل کرده است.
جعفر مرداني روز يکشنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: خدمات شايسته و قابل توجهي از سوي نظام و دولت به مردم استان ارائه شده است، اما به سبب نبود اطلاع‌رساني کافي و مناسب، اين اقدامات به خوبي منعکس نشده است.

وي ادامه داد: در سال پاياني دولت دوازدهم قرار داريم و مي‌طلبد مديران دستگاه‌هاي اجرايي در اطلاع‌رساني بهتر برنامه‌ها اهتمام بيشتري به کار گيرند.

مرداني، پاسخگويي و شفافيت مديران در انعکاس خدمات و فعاليت‌هاي دولت را مهم و در عين حال نشانه تعهد و مسئوليت‌پذيري آنها دانست و گفت: پاسخگويي شفاف و جامع باعث همدلي و تقويت وحدت در کشور مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به  تشديد تحريم‌ها عليه کشور، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته، از هيچ تلاشي براي آسيب‌زدن به ايران اسلامي فروگذار نکرده‌اند اما با وجود تمامي اين چالش‌ها، همچنان مسير خود را با اقتدار ادامه مي‎دهيم.

مرداني در ادامه به هجمه‌هاي شکل گرفته در خصوص سند همکاري ايران و چين نيز اشاره کرد و افزود: جوسازي‌هاي شکل‌گرفته با اطلاع‌رساني صحيح مفاد اين سند بي‌اثر مي‌شود.

وي خاطر نشان کرد: ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس شهيدان بسياري تقديم کرد تا حتي يک وجب از خاک کشور به دست بيگانه نيفتد و اين اصل و آرمان هيچگاه خدشه‌دار نمي‌شود و بايد پاسخ اين هجمه‌ها را با توليد محتوا بدهيم.

مرداني اظهار کرد: با پيگيري استاندار چهارمحال و بختياري، رئيس سازمان برنامه بودجه کشور جانشين فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي کشور در استان شد و در سفر اخير محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور به استان، اعتبارات قابل توجهي در راستاي تفاهم نامه جهش توليد،مسکن محرومان، زيرساخت شامل راه و راه آهن و تکميل پروژه هاي حوزه آب اختصاص يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06