پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اجراي ۴۶ طرح جهش توليد در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 154165 تاریخ انتشار: 1399/05/05
نمایش: 2167
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي اجراي ۴۶ طرح در استان در سال‌جاري تفاهم‌نامه‌اي با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شده است و دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌ها  تا يک هفته فرصت دارند ليست نهايي طرح‌ها را براي پرداخت تسهيلات مشخص کنند.
اقبال عباسي پنجم مردادماه در جلسه هماهنگي براي طرح‌هاي جهش توليد در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: براي اجراي ۴۶ طرح در استان در سال‌جاري تفاهم‌نامه‌اي با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شده است، اجراي اين طرح‌ براي ايجاد اشتغال و افزايش توليد اهميت بسيار بالايي دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل بايد امورات مربوط به اجراي اين طرح‌ها را  با جديت پيگيري کنند تا اين طرح‌ها تا پايان سال به بهره‌‍برداري برسند.

وي با بيان اينکه بانک‌هاي عامل براي اجراي طرح‌هاي جهش توليد در اعطاي تسهيلات بايد همکاري لازم را با مديران دستگاه‌هاي اجرايي داشته باشند، گفت: ۳ درصد تسهيلات مورد نياز براي اجراي اين طرح‌ها از منابع دولتي تأمين مي‌شود و يک فرصت مناسب براي سرمايه‌گذاران است.

عباسي تأکيد کرد: دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌ها تا يک هفته فرصت دارند ليست نهايي طرح‌ها را براي پرداخت تسهيلات مشخص کنند، واحدهاي آسيب‌ديده از کرونا  نيز مي‌توانند از اين تسهيلات استفاده کنند و توليد خود را افزايش دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07