پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهار طرح صنعت آب و برق در چهارمحال و بختياري آماده بهره برداري شد

کد خبر: 154185 تاریخ انتشار: 1399/05/08
نمایش: 2422
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طرح هاي صنعت آب و برق به ارزش ۳۳۷ ميليارد تومان روز چهارشنبه هشتم تيرماه با حضور مسئولاني از وزارت نيرو در استان افتتاح شد.
اقبال عباسي با اعلام اين خبر افزود: پروژه‌هاي افزايش ترانس ۴۰۰/۱۳۲ کيلوولت لردگان و خطوط چهار مداره و ۲ مداره لردگان، فلارد و پتروشيمي اوره و تعويض ترانسفورماتور پست ۶۳/۲۰ کيلوولت فرادنبه، نيروگاه DG بروجن با ظرفيت نامي چهار مگاوات و توسعه و بهينه‌سازي شبکه‌هاي توزيع و برق‌رساني به روستاها در بخش برق و تصفيه‌خانه فاضلاب لردگان از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: براي اجراي اين طرح‌ها که از سال‌ ۸۸ تا ۹۸ به طول انجاميده است ۳۳۷ ميليارد تومان از منابع دولتي و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي هزينه شده است که از اين ميزان، ۱۹۳ ميليارد تومان سهم بخش خصوصي بوده است.

عباسي با بيان اينکه شاخص پوشش شبکه فاضلاب در شهرهاي استان از ۵۰ درصد در سال ۹۲ به ۶۵ درصد در سالجاري افزايش يافته است، ابراز اميدواري کرد تا اين شاخص با توجه به طرح شبکه‌هاي فاضلاب در حال اجرا، تا پايان دولت دوازدهم به ۷۵ درصد افزايش يابد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين به طرح‌هاي اجرايي حوزه برق‎رساني در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته يک‌هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال در صنعت برق اين استان هزينه شد و در سالجاري نيز اعتبارات قابل توجهي در حوزه برق استان سرمايه‌گذاري و هزينه مي‌شود.

عباسي خاطرنشان کرد: طي ۶ سال گذشته ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با اعتباري افزون بر چهار هزار و ۳۸۶ ميليارد تومان در دولت تدبير و اميد در استان افتتاح و به بهره‌برداري رسيده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07