پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال‌وبختياري:

وزارت نيرو احداث آبگير پروژه بن - بروجن را تسريع کند

کد خبر: 154188 تاریخ انتشار: 1399/05/08
نمایش: 2470
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وزارت نيرو مقدمات احداث آبگير پروژه آبرساني بن- بروجن را به سرعت فراهم کند تا اين طرح تا پايان دولت به بهره‌برداري برسد.
اقبال عباسي هشتم مردادماه در مراسم آغاز بهره‌برداري از پروژه‌هاي صنعت آب و برق با حضور مسئولان ارشد وزارت نيرو در چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه بحث آب و برق داراي اهميت بالايي است، اظهار کرد: امروز در اين استان بالغ بر ۳۳۷ ميليارد تومان پروژه در حوزه برق و آب و فاضلاب به بهره‌برداري رسيد و تا پايان دولت نيز تعداد ديگري پروژه در اين حوزه‌ها تکميل و افتتاح مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در ۳۱ استان کشور  و در هر استان يک طرح بسيار مهم و تأثيرگذار بايد تا پايان دولت به بهره‌برداري برسد، گفت: پروژه انتقال آب بن به بروجن پس از بررسي‌هاي بسيار به عنوان يک پروژه اولويت‌دار اين استان به دولت معرفي شد.

وي افزود: پروژه بن به بروجن براي اتمام نيازمند ۴۰۰ ميليارد تومان اعتبار است، دستور مالي براي تأمين اعتبار مورد نياز اين پروژه به سازمان برنامه و بودجه کشور داده شده است، بنابراين وزارت نيرو بايد روند اجراي اين طرح را در چهارمحال و بختياري تسريع کند.

عباسي با تأکيد بر اينکه اجراي پروژه انتقال آب بن به بروجن مشکل آب شرب نيمي از جمعيت چهارمحال و بختياري را حل مي‌کند، گفت: تأخير در اجراي اين طرح در سال‌هاي گذشته بار مالي مضاعفي را بر دوش دولت تحميل کرده است و تأخير در اجرا موجب مي‌شود اعتبار مورد نياز افزايش پيدا کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه پروژه انتقال آب بن به بروجن از مصوبات دو دولت است، خاطرنشان کرد: اين پروژه در سال ۹۶ عملا تعطيل شده و اعتبار تخصيص يافته به آن برگشت خورده بود که با پيگيري‌هاي صورت گرفته هم‌اکنون پيشرفت فيزيکي اين پروژه حدود ۷۰ درصد است.

وي يادآور شد: عده‌اي در سنوات گذشته در اجراي اين پروژه سنگ‌اندازي مي‌کردند، بنابراين نياز است وزارت نيرو مقدمات احداث آبگير اين پروژه را به سرعت فراهم کند تا اين طرح تا پايان دولت به بهره‌برداري برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06