پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در شهرستان سامان؛

راه‌اندازي صنايع تبديلي در دستور کار قرار بگيرد

کد خبر: 154191 تاریخ انتشار: 1399/05/10
نمایش: 2338
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بخش کشاورزي استان بايد برنامه‌هاي عملياتي و اجرايي در حوزه فرآوري، تکميل زنجيره توليد و راه‌اندازي صنايع تبديلي و تکميلي در محصولات کشاورزي را در دستورکار قرار دهد.
اقبال عباسي دهم مردادماه در حاشيه بازديد از طرح هاي کشاورزي و دامپروري شهرستان سامان اظهار کرد: چهارمحال و بختياري استاني با ظرفيت بالا در توليد محصولات کشاورزي و دامپروري است و در سال‌جاري خوشبختانه شاهد تحقق شعار سال مبني بر جهش توليد در اين زمينه هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: فرآوري محصولات بخش کشاورزي اين استان به همراه تکميل زنجيره توليد، از برنامه‌هاي اولويت‌دار در سال جهش توليد به‌شمار مي‌رود.

وي بيان کرد: تکميل زنجيره توليد محصولات کشاورزي نقش مهمي در افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي  استان دارد.

عباسي يادآور شد: بايد به کشاورزي به عنوان مزيت استان و صنايع تبديلي وابسته به آن توجه ويژه‌اي داشته باشيم تا بتوان ارزش افزوده آن را در استان نگه داشت و درآمد حاصل از آن نصيب استان شود.

استاندار در ادامه با بيان اينکه حل مشکلات کشاورزان و توليدکنندگان بخش کشاورزي بايد در اولويت قرار بگيرد، گفت: خودکفايي در توليد محصولات کشاورزي استراتژيک داراي اهميت بالايي است، بنابراين مشکلات فعالان اين حوزه بايد در سال جهش توليد رفع ‌شود.

لازم به ذکر است استاندار چهارمحال و بختياري از ۳ طرح پرورش شترمرغ، نهالستان ۱۸۰ هکتاري و مرغداري صنعتي سامان بازديد کرد و از نزديک در جريان مسائل و مشکلات بهره‌برداران حوزه کشاورزي در اين شهرستان قرار گرفت، در پايان دستورات لازم در جهت رفع مشکلات کشاورزان و توليدکنندگان اين حوزه صادر شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07