پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از ضرورت امروز جامعه است

کد خبر: 154254 تاریخ انتشار: 1399/05/23
نمایش: 1633
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به هجمه‎‌هاي دشمن بر عليه نظام و انقلاب بر اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه امروز تاکيد کرد و گفت:ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ضرورت امروز جامعه است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در جلسه شوراي فرهنگ ايثار و شهادت افزود: ترويج فرهنگ ايثار و ايثارگري در جامعه امروز ،که نوع جنگ و تهديدهاي دشمن تغيير کرده است، براي نسل جوان ضروري است.

وي گفت: در زمان حاضر که دشمن با افزايش تحريم‌ها، جلوگيري از ورود مواد اوليه و همچنين جلوگيري از انتقال ارز در بانک‌ها بر عليه ايران  دشمني مي‌کند،  ترويح فرهنگ ايثار و ايستادگي در مقابل اين دسيسه‌ها براي همه به خصوص نسل جوان يک رسالت خطير است.

وي اظهار داشت: در جنگ امروز از خاکريز و توپ و تانک و شهادت خبري نيست و سنگرها و خاکريز ما کارخانه‌ها، محل‌هاي کسب و کار و توليد است.

عباسي، با تاکيد بر اينکه در جهان کنوني که ظلم بسياري به کشور ما مي‌شود و حق و ناحق بسيار زياد است، افزود: ايستادگي در برابر ناحق و دفاع از حقوق مردم بايد در جامعه نهادينه شود.

وي اظهار داشت: براي ترويج فرهنگ ايثار و فداکاري بايد از تمام توان استفاده کرد و از اجراي برنامه‌هاي کليشه‌اي خودداري کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور بر تجليل از اين افراد و خانواده آنها، سرکشي و رفع مشکلات اين قشر تاکيد کرد و گفت: کرامت و جايگاه اين خانواده‌ها بايد حفظ و تقويت  شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07