پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:سالروز ورود آزادگان در تاريخ ايران ماندگار شد

کد خبر: 154270 تاریخ انتشار: 1399/05/26
نمایش: 1914
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره همه جان‌فشاني‌ها و ايثارگري‌هاي دوران دفاع مقدس با اشاره به شکيبايي و صبوري آزادگان در دوران اسارت گفت:سالروز ورود آزادگان در تاريخ ايران ماندگار شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي با صدور پيامي ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي را تبريک گفت و تاکيد کرد: ۲۶ مرداد و آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، يکي از روزهاي ماندگار انقلاب اسلامي ايران است که هيچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.

وي تاکيد کرد: اين روز، تجلي عيني رشادت‌ها و دليرمردي‌هاي دلاوراني است که با تمام وجود از هستي خويش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، با عشق الهي و روحيه‌اي والا که نشات‌ گرفته از عمق ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي بود، ايستادند و او را به زانو درآوردند.

عباسي يادآور شد: آزادگان سختي‌هاي بسياري را در برابر دشمن ظالم تحمل کردند اما براي اينکه ايران اسلامي سربلند و پيروز باشد، خم به ابرو نياوردند و ايستادگي و مقاومت اين بزرگواران مايه غرور و افتخار هر ايراني است.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اينجانب اين روز خجسته را به تمامي آزادگان سرفراز ايران اسلامي بخصوص آزادگان غيور استان چهارمحال بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و از خداوند متعال براي اين عزيزان که از ذخيره‌هاي ارزشمند انقلاب هستند آرزوي توفيق و سلامتي دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07