پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مرکز جامع سلامت در روستاي چنارمحمودي راه‌اندازي مي‌شود

کد خبر: 154282 تاریخ انتشار: 1399/05/28
نمایش: 1667
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از راه‌اندازي مرکز جامع سلامت در روستاي چنارمحمودي تا پايان امسال خبر داد و گفت: اين مرکز توسط بنياد مسکن به منظور ارائه خدمات بهداشتي و درماني براي مردم اين روستا احداث مي‌شود و دانشگاه علوم پزشکي هم‌زمان تجهيزات مورد نياز اين مرکز را فراهم خواهد کرد.
اقبال عباسي در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس پيگيري‌هاي صورت گرفته از سوي مسئولان استاني و با مساعدت رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد بر پايه فهرست اعلامي از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي براي آسيب‌ديدگان روستاي چنارمحمودي شهرستان لردگان به صورت مادام‌العمر مستمري ماهيانه يک ميليون تومان  و افزايش سالانه 10 درصد در نظر گرفته شود که اين پرداخت از شهريورماه سال جاري اجرايي خواهد شد.

وي ادامه داد: همچنين مقرر شد از سوي بيمه دي آسيب‌ديدگان روستاي چنارمحمودي تحت پوشش بيمه درمان تکميلي انفرادي قرار گيرند.

استاندار چهارمحال و بختياري از راه‌اندازي مرکز جامع سلامت در روستاي چنارمحمودي تا پايان امسال خبر داد و افزود: اين مرکز توسط بنياد مسکن به منظور ارائه خدمات بهداشتي و درماني براي مردم اين روستا احداث مي‌شود و دانشگاه علوم پزشکي هم‌زمان تجهيزات مورد نياز اين مرکز را فراهم خواهد کرد.

عباسي اضافه کرد: بهسازي اين روستا نيز تا پايان سال‌جاري توسط بنياد مسکن انجام خواهد شد.

وي تصريح کرد:مقرر شد سازمان نوسازي و تجهيز مدارس تا پايان سال‌جاري بخاري‌هاي نفتي شهرستان لردگان و خانميزا را با اولويت روستاي چنارمحمودي جمع‌آوري و به جاي آن سيستم‌هاي گرمايشي استاندارد نصب و يک باب مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه اول احداث کند.

عباسي با بيان اينکه رونق کشاورزي در روستاي چنارمحمودي مي‌تواند مشکل اشتغال مردم اين روستا را تا حدودي حل کند، خاطرنشان کرد: مقرر شد وزارت جهاد کشاورزي 60 هکتار از باغات و 150 هکتار از اراضي اين روستا را تحت پوشش شبکه‌هاي آبياري نوين قرار دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07