پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

عوامل بسياري در مسئله عفاف و حجاب دخيل است

کد خبر: 154299 تاریخ انتشار: 1399/05/29
نمایش: 1964
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: علت اصلي بدپوششي نبود پوشاک مناسب است، اما بايد گفت اين مسئله تنها مربوط به عرضه پوشاک نيست و عوامل ديگر نيز در اين مسئله دخيل است.
استاندار چهارمحال و بختياري ۲۹ مردادماه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه وضعيت عفاف و حجاب امروز در جامعه منطبق با فرهنگ ايراني- اسلامي، نيست، اظهار کرد: بسياري معتقد هستند پوشاک مناسب در سطح اصناف عرضه نمي‌شود و علت اصلي بدپوششي نبود پوشاک مناسب است، اما بايد گفت اين مسئله تنها مربوط به عرضه پوشاک نيست و عوامل ديگر نيز در اين مسئله دخيل است.

🔸اقبال عباسي افزود: دستگاه‌هاي اجرايي در بحث گزارشات و ارائه اقدامات خود در حوزه عفاف و حجاب در ابتدا وظايف خود را در اين حوزه تشريح کنند و سپس موانع و مشکلات خود را در اجرايي نشدن کامل وظايف عنوان کنند و اگر نيازي به همکاري دستگاه‌هاي اجرايي دارند تقاضاي خود را مطرح کنند.

وي در خصوص نبود پوشاک مناسب در بازار چهارمحال و بختياري، بيان کرد: قطعا دسترسي به پوشاک منطبق بر فرهنگ ايراني- اسلامي آسان نيست، بنابراين متوليان توليد پوشاک بايد به اين مسئله توجه ويژه داشته باشند و توليد و عرضه اين پوشاک را در دستور کار قرار دهند.

عباسي خاطرنشان کرد: نياز است جلسه‌اي با اتحاديه و متوليان عرضه پوشاک برگزار شود و دغدغه‌هاي اين افراد در عرضه پوشاک نامتعارف شنيده شود، بسياري از اين افراد نيز دلايل خود را براي عرضه دارند و بايد توجيه شوند که تبعات عرضه اين پوشاک در جامعه چيست.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تأکيد کرد: شيوه بيان مطالبات در جلسات بايد مستدل و منطقي باشد، شيوه بيان نبايد به گونه‌اي باشد که شانيت جلسه و افراد حفظ نشود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07