پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مردم در عزاداري‌هاي خود در ايام محرم به دو موضوع بسيار مهم فاصله‌گذاري اجتماعي و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي توجه داشته باشند

کد خبر: 154300 تاریخ انتشار: 1399/05/29
نمایش: 1949
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از مردم به ويژه ارادتمندان سرور و سالار شهيدان تقاضا کرد حتما در عزاداري‌هاي خود در ايام محرم به دو موضوع بسيار مهم فاصله‌گذاري اجتماعي و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي توجه داشته باشند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه ۲۹ مردادماه در ويژه برنامه مراسم تجليل از مدافعان سلامت(شبکه استاني جهانبين)گفت: ملت ايران و خدمت‌گزاران نظام جمهوري اسلامي به صداقت، ايثار و فداکاري کادر بهداشت و درمان افتخار مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه درک موضوع در روزهاي بحران بيشتر خود را نشان مي‌دهد، افزود: انسان‌هاي کوچک نمي‌توانند کارهاي بزرگ انجام دهند، ايثار و فداکاري زماني معني خود را نشان مي‌دهد که انسان از حق خود به نفع ديگري بگذرد.

وي ادامه داد: اينکه پزشکان و پرستاران روزهاي متمادي، شبانه‌روز از خانواده خود دور بوده و بر بالين بيماران حاضر مي‌شوند، نشان از ايثار و فداکاري است که در جان و دل پزشکان و پرستاران نهفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در بحث بيماري کرونا  اگر شهروندان و مسؤولان به آيين‌نامه‌هايي که در حوزه سلامت تدوين شده است توجه نکنند علاوه بر اينکه نظم جامعه به هم مي‌ريزد، جان خود و ديگران را نيز به خطر مي‌اندازند.

وي با بيان اينکه اگر مردم ايران به دو کلمه فاصله‌گذاري اجتماعي و پروتکل‌هاي بهداشتي توجه کنند 80 درصد مشکلات در بحث بيماري کرونا حل مي‌شود، اضافه کرد: اگر مردم در ايام پيش رو به دستورالعمل‌هاي بهداشتي توجه نکنند باعث فشار بيشتر به پزشکان، پرستاران، بيمارستان‌ها و حوزه سلامت مي‌شوند.

عباسي از مردم به ويژه ارادتمندان سرور و سالار شهيدان تقاضا کرد حتما در عزاداري‌هاي خود در ايام محرم به دو موضوع بسيار مهم فاصله‌گذاري اجتماعي و پروتکل‌هاي بهداشتي توجه داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07