پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز پزشک

کد خبر: 154309 تاریخ انتشار: 1399/06/01
نمایش: 1656
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرارسيدن روز پزشك و زادروز بوعلي سينا را به ايثارگران، جهادگران سلامت و جامعه پزشكي تبريك گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.
در متن پيام اقبال عباسي آمده است:

باسمه تعالي

نامگذاري يکم شهريور به نام «روز پزشک» در زادروز ابوعلي سينا پزشک و دانشمند برجسته ايراني، نشان از اهميت اين حرفه در جمهوري اسلامي ايران دارد.
 
بدون شک سلامتي جامعه، پيش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنيت روحي بيماران و فرشتگان نجاتي هستند که درد جسم را در سايه لطف الهي التيام مي بخشند.
 
پزشکان بر اساس تعهدي که با خدا و مردم دارند، همواره به دنبال ايجاد آرامش و آسايش در جامعه هستند و به طور قطع اولويت اصلي جامعه پزشکي، سلامت بيماران و حفظ کرامت آنهاست.

امسال پزشکان زحمت کش علاوه بر تحمل زحمات ساليان گذشته با بيماري کرونا رنج مضاعفي را تحمل کردند که علاوه بر تمامي سختيهاي اين حرفه جسم و جانشان نيز به خطر افتاد، اما دست از خدمت نکشيدند.
 
در اين ايام ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام مدافع سلامت؛ "روز پزشك" را به خانواده فرهيخته پزشكان ايثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداكار چهارمحال و بختياري تبريك عرض مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07