پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري آغاز هفته دولت را تبريک گفت.

کد خبر: 154318 تاریخ انتشار: 1399/06/02
نمایش: 1864
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ضمن گراميداشت يادو خاطره شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير مي باشد:


💠هفته اول شهريور ماه که به ياد دو يار مخلص اين نظام به نام "هفته دولت" مزين شده، فرصت مغتنمي است تا با تاسي از راه و منش اين دو خادم صديق و شهيد، در راستاي عزت و سربلندي، تقويت وحدت ملي و توسعه و پيشرفت کشور عزيزمان ايران اسلامي از هيچ کوششي فروگذار نکنيم.

💠شهيدان رجايي و باهنر، نمادي ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسير پيشرفت و سرافرازي در تاريخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و نيز تجلي راستيني از روحيه خدمتگزاري به مردم هستند. بي شک ترسيم نمايي دقيق از عملکرد و ويژگي هاي شخصيتي اين دو شهيد، مي تواند فرصتي براي سرمشق قرار دادن راه، روش و منش اين عزيزان در زمينه خدمت رساني بي منت و خالصانه به مردم باشد.

💠هفته دولت فرصت مغتنمي است تا نيروهاي خدوم دولت ، افق هاي تازه اي از پيشرفت و توسعه را هدف گذاري کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از يک سو آماج شديد ترين و بي رحمانه ترين تحريم هاي استکبار جهاني قرار گرفته و از طرفي با توجه به مظلوميت دولت در شرايط کنوني،تشريح و تبيين دستاوردهاي شگرف و عظيم انقلاب اسلامي و دولت تدبير و اميد و خدمتگذاري بي منت به مردم شريف لازم و ضروري است و بايستي با وحدت،همدلي،تدبير زمينه هاي رشد و پيشرفت روز افزون در سال جهش توليد فراهم گردد و همچنين در شرايط بحراني بيماري کرونا با همکاري دولت ومردم روحيه اميد و نشاط در جامعه گسترش يابد.

💠اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت بويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بويژه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌ کنم و موفقيت همگان را در تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و ادامه راه شهيدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06