پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۳۵۰ ميليارد تومان طرح عمراني خدماتي در شهرستان کيار اجرا شد

کد خبر: 154335 تاریخ انتشار: 1399/06/02
نمایش: 1845
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش دولت يازدهم و دوازدهم طي هفت سال گذشته ۳۵۰ ميليارد تومان طرح با کاربري‌هاي مختلف در شهرستان کيار بهره‌برداري شده است.
جعفر مرداني روز يکشنبه در آيين بهره برداري از طرح‌هاي شهرستان کيار افزود: اين طرح‌ها در بخش‌هاي صنعتي، کشاورزي، آموزشي، فرهنگي، زيرساختي و راه‌ها منشا خدمات بسياري در شهرستان بوده و تلاش مي‌شود تا پايان دولت طرح‌هاي مهم اين شهرستان تکميل و به مردم ارائه شود.

وي، بازگشايي تونل زره را از مهمترين طرح‌هاي شهرستان کيار اعلام کرد و گفت: در سفر اخير رييس سازمان برنامه و بودجه به استان ۷۰ ميليارد تومان اعتبار براي اين طرح درنظر گرفته شد که هم اينک پيمانکار طرح مشخص و عمليات اجرايي را آغاز کرده و اميد است اين طرح در دهه فجر به بهره‎برداري برسد.

مرداني با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را فرصت مغتنمي براي تبيين دستاوردهاي نظام و خدمات دولت دانست و افزود: نظام جمهوري اسلامي از ابتدا تاکنون منشا خدمات بسياري براي مردم بوده است و به ويژه در سال‌هاي گذشته با تشديد تحريم‌ها اين خدمات هيچگاه متوقف نشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اعمال تحريم‌هاي ظالمانه به دنبال خروج آمريکا از برجام شرايط بسيار سختي را براي دولت و ملت ايجاد کرد اما هيچگاه مانع تداوم راه کشور نشد و مصداق آن بهره‎برداري از طرح‌هاي هفته دولت در سراسر کشور و استان است.

مرداني خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناهاي اعتباري امروز شهرستان کيار به کارگاه بزرگ سازندگي در حوزه راه و حمل و نقل تبديل شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06