پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دولت در سخت‌ترين شرايط اقتصادي مشکلات را مديريت کرد

کد خبر: 154337 تاریخ انتشار: 1399/06/03
نمایش: 2239
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاشهاي دولت براي توسعه زيرساختهاي کشور گفت: دولت تدبير و اميد در اين مدت، مشکلات را در شرايط سخت اقتصادي و تحريم‌هاي ظالمانه مديريت کرده است.
اقبال عباسي روز دوشنبه در آيين افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني طرح‌هاي شهرستان بروجن همزمان با دومين روز از هفته دولت تاکيد کرد: با وجود  اين شرايط سخت اقتصادي و تحريم دشمن، دولت خوشبختانه توانست با رهنمودهاي مقام معظم رهبري، در بخش‌هاي مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

وي به شيوع ويروس کرونا در جامعه اشاره و تصريح کرد: کوچک‌ترين سهل‌انگاري و کوتاهي در مقابله با اين ويروس عواقب سخت و جبران‌ناپذيري دارد.

وي يادآور شد: چهارمحال و بختياري در شيوع ويروس کرونا هم‌اکنون در وضعيت هشدار قرار دارد و بايد تلاش‌ها براي جلوگيري از ورود اين استان به وضعيت قرمز مضاعف شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شرايط اين استان در حوزه گردشگري اظهار داشت: در صورت ورود مسافران، گردشگران و يا هم‌استاني‌هاي ساکن در نقاط ديگر کشور به چهارمحال و بختياري، امکان شيوع بيشتر ويروس کرونا ۱۰ روز تا دو هفته بعد از تاسوعا و عاشورا وجود دارد.

وي گفت: تمامي فرمانداران چهارمحال و بختياري موظفند با توجه به شرايط شهرستان‌هاي خود، سخت‌گيري‌ها و تدابير لازم نسبت به جلوگيري از شيوع بيشتر اين ويروس و براي قطع زنجيره انتقال اين ويروس اقدام کنند.

عباسي تاکيد کرد: کادر بهداشت و درمان ۶ ماه تلاش شبانه‌روزي داشته‌اند و تمامي مسوولان، مردم و قشرهاي مختلف موظف به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي هستند.

وي افزود: در صورت کوتاهي هر کدام از مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نسبت به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي،مسوولان مربوطه به تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري به وضعيت بودجه کشور اشاره و تصريح کرد: علاوه بر کاهش فروش نفت، دريافت ماليات، صادرات غيرنفتي و ساير درآمدهاي دولت، اما همچنان پرداختي‌هاي مرتبط با حوزه‌هاي مختلف کشور به موقع انجام شده است.

وي يادآور شد: در شرايط کنوني کشور و با وجود مشکلات فراوان اما مديران دولت در سطح ملي و استاني عملکرد موفقي داشته‌اند و البته همچنان مشکلاتي هم وجود دارد.

عباسي اظهار داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري طرح‌هاي مرتبط با دولت را به‌خصوص در هفته دولت و دهه فجر به‌طور گسترده اطلاع‌رساني کنند.

وي با اشاره به تلاش استکبار جهاني براي کوبيدن به طبل ناکارآمدي دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: تقويت ارتباط با رسانه‌هاي گروهي و تبيين و تشريح اقدامات دولت مورد توجه تمامي مسوولان باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در هفت سال گذشته سه هزار و ۷۲۶ طرح دولتي در استان افتتاح و بهره‌برداري شده است و براي اجراي اين طرح‌ها ۸۵ هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال اعتبار ملي، استاني، تسهيلاتي و ساير رديف‌هاي بودجه‌اي هزينه شده است.

عباسي اظهار داشت: در هفته دولت سال‌جاري ۳۴۸ طرح با پنج هزار و ۶۰۰ ميليارد ريال اعتبار در چهارمحال و بختياري افتتاح و يا کلنگ زني مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07