پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۱۸ طرح شهرستان خانميرزا چهارمحال و بختياري افتتاح شد

کد خبر: 154360 تاریخ انتشار: 1399/06/04
نمایش: 1975
اخبار
فرماندار خانميرزا از افتتاح ۱۸ پروژه همزمان با سومين روز از هفته دولت در اين شهرستان خبر داد.
يوسف مرادي، تعداد پروژه‌هاي قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان خانميرزا را ۱۸ پروژه و پروژه‌هاي کلنگ‌زني را ۴ مورد عنوان و اظهار کرد: براي اين تعداد پروژه قابل افتتاح ۳۹۶۴۷ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

🔸فرماندار خانميرزا ۹ پروژه شرکت توزيع برق و بهينه‌سازي برق روستايي، پروژه‌هاي بنياد مسکن انقلاب اسلامي و  بهره‌برداري از آسفالت روستاهاي اين شهرستان را که ۱۰۰ درصد از آن تکميل شده و به عنوان روستاي سبز شناخته شده و همچنين ۴ روستاي ديگر در اين شهرستان ساماندهي آسفالت را آغاز کرده‌اند را از جمله پروژه‌هاي شاخص اين شهرستان در هفته دولت برشمرد.

وي  افتتاح گلخانه حدود ۲ هکتاري در شهرستان خانميرزا را نيز از ديگر پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري اين شهرستان دانست.

مرادي در ادامه بيان کرد: در شهرستان خانميرزا  حدود۳۷ هکتار پروژه گلخانه‌اي در دست اقدام است که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و طي ۳ ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

فرماندار خانميرزا گفت: همچنين در هفته دولت ۶ طرح بزرگ بهينه‌سازي مصرف آب و طرح‌هاي آبياري تحت فشار آماده بهره‌برداري است که با افتتاح آن‌ها درصد قابل توجهي در آب‌هاي زير زميني صرفه‌جويي مي‌شود.

 مرادي اعتبار پيش‌بيني شده براي بهره‌برداري از پروژه‌هاي کلنگ‌زني هفته دولت امسال در خانميرزا را ۱۰۰۶۸۰۰ميليون ريال دانست.

وي خاطرنشان کرد: با افتتاح اين پروژه‌ها زمينه اشتغال حدود ۳۳ نفر فراهم شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07