پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: نهادهاي درگير با ويروس کرونا حق تعطيلي ندارند

کد خبر: 154364 تاریخ انتشار: 1399/06/05
نمایش: 2968
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: گزارشاتي مبني بر ابتلاي تعدادي از کارمندان يک نهاد يا اداره‌اي در استان وجود دارد، که نبايد اين عامل سبب تعطيلي آن اداره يا نهاد خدمات‌رسان شود چرا که خدمات‌رساني به مردم با مشکل مواجه مي‌شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ستاد استاني پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا افزود:موضوع مهم و دغدغه ديگري که وجود دارد حضور مسافران در ايام تاسوعا و عاشورا در استان است، افرادي که به رسم سال‌هاي گذشته قصد دارند براي حضور در آيين‌هاي عزاداري به زادگاه خود سفر کنند، لذا با نظر دستگاه‌هاي مربوطه تصميم برآن شد تا با استفاده از ارسال پيامک به همه مردم استان و آن‌هايي که در محدوده استان قرار مي‌گيرند اخطار داده شود.

وي يادآور شد: در اين پيامک اخطار آمده است که چناچنه فردي شهروند چهارمحال و بختياري نيست و در اسرع وقت استان را ترک نکند بنا بر مصوبه ستاد استاني کرونا خودرو وي توقيف مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين بر تشديد نظارت بر عزاداري‌هاي ماه محرم و مسافران ورودي به استان تاکيد کرد و گفت: به هر ميزان اين نظارت‌ها سخت‌گيرانه باشد به همان ميزان سلامت مردم بيشتر حفظ مي‌شود.

عباسي ادامه داد: چنانچه هياتي در رعايت پروتکل‌ها جديت لازم را به کار نگرفت بايد تذکر داده شود و افراد را نسبت به اهميت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در حفظ سلامتي خود و ديگران بيش از پيش آگاه کرد.

وي با تاکيد بر اينکه ادارات و نهادهاي دولتي بايد فضاي مناسبي که در اختيار دارند، براي برگزاري آيين‌هاي عزاداري ماه محرم در اختيار هيات‌ها قرار دهند، خاطر نشان کرد: چنانچه در قبال اين اقدام مبلغي از هيات‌ها درخواست شود، تخلف است و مسئول متخلف به تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

استاندار با تاکيد بر تشکيل کميته‌ نظارت بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در فرمانداري‌هاي ۱۰ گانه استان، تصريح کرد: اين کميته در فرمانداري شهرکرد تشکيل شده است و نتايج خوبي نيز به دنبال داشته و ضروري است تا در ساير فرمانداري‌ها نيز فعال شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07