پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران در ارائه گزارشات مرتبط با عفاف و حجاب محافظه‌کارانه عمل نکنند

کد خبر: 154469 تاریخ انتشار: 1399/06/26
نمایش: 2765
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دستگاه‌هاي متولي عفاف و حجاب در بحث گزارش‌دهي و بيان واقعيت‌هاي جامعه محافظه‌کارانه رفتار مي‌کنند، گفت: بايد واقعيت‌ها در رابطه با اين موضوع بيان شود.
اقبال عباسي ۲۶ شهريورماه در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حساسيت در بحث مبارزه با موادمخدر بايد در بين همه آحاد جامعه به ويژه خانواده‌ها افزايش پيدا کند، اظهار کرد: طبق آمارهاي رسمي ۳.۵ درصد جمعيت استان گرفتار معضل اعتياد هستند و هزينه‌اي معادل ۵ برابر اعتبارات عمراني استان صرف هزينه‌هاي استعمال دخانيات و موادمخدر در استان مي‌شود و اين موضوع بسيار نگران کننده است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: افزايش گرايش دختران و زنان به مقوله اعتياد و کاهش سن اعتياد يکي ديگر از نگراني‌ها در بحث مبارزه باموادمخدر است، بايد متوليان مبارزه با موادمخدر به اين مسائل و آسيب‌هايي که مي‌تواند در پي داشته باشد، توجه ويژه‌اي داشته باشند.

وي با بيان اينکه دشمنان با نسل آسيب‌ديده و درگير معضلات اجتماعي کاري ندارند، عنوان کرد: مشکل دشمنان جمهوري اسلامي جامعه پويا، عالم و سرزنده است، بنابراين برنامه‌ريزي دشمنان درگير کردن جوانان به اعتياد است، خانواده‌ها بايد نسبت به وضعيت فرزندان خود توجه ويژه‌اي داشته باشند تا درگير اين معضل نشوند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه در بحث عفاف و حجاب در جامعه، مراکز آموزشي و خانواده‌ها يک تضاد وجود دارد، گفت: بايد اهداف و وظايف اين نهادها يکسان باشد تا بتوان نتيجه دلخواه را در جامعه مشاهده کرد.

وي تاکيد کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي در مقوله عفاف و حجاب نبايد تنها به دادن گزارش اکتفا کنند، بلکه عملکرد آن‌ها بايد در کنار بيان مشکلات و راهکارها باشد.

عباسي با اشاره به اينکه دستگاه‌هاي متولي عفاف و حجاب  در بحث گزارش‌دهي و بيان واقعيت‌هاي جامعه محافظه‌کارانه رفتار مي‌کنند، خاطرنشان کرد: بايد واقعيت‌ها در رابطه با اين موضوع بيان شود، و وظايف همه دستگاه‌هاي متولي در اين بحث در يک کميته کارشناسي مشخص شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07