پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت ۳۱ شهريورماه و آغاز هفته دفاع مقدس

کد خبر: 154488 تاریخ انتشار: 1399/06/31
نمایش: 2602
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت ۳۱ شهريورماه و آغاز هفته دفاع مقدس پيام تبريکي صادر کرد.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بسمه تعالي

دوران دفاع مقدس، يادآور شکوه مقاومت و حماسه دليرانه ملت بزرگ ايران و تجلي درخشان‌ترين و ماندگارترين صفحات تاريخ زرين انقلاب اسلامي است. 

حماسه‌اي عظيم و سرشار از زيباترين و ناب‌ترين صحنه‌هاي ايثار، فداکاري، جانفشاني و از خودگذشتگي که در پرتو ايمان و توکل به خدا و ايستادگي و استقامت سرافرازانه مردان و زنان اين سرزمين شکل گرفت و به‌عنوان مايه عزت، غرور، سرافرازي و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي در تاريخ مي‌درخشد. هشت سال دفاع جانانه و شرافتمندانه و مبتني بر اعتقادات و ارزش‌ها، يکدلي و تسليم‌ناپذيري اين ملت را به رخ جهانيان کشيد.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاورمردي هاي شهيدان والامقام، رزمندگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، اين هفته خجسته را به خانواده هاي  معظم و معزز شهدا، جانبازان، ايثارگران و مردم شهيد پرور استان چهارمحال و بختياري تبريک عرض نموده و اميدواريم با توجهات و عنايات خاصه حضرت ولي عصر (عج الله تعالي فرجه الشريف) و رهنمودهاي داهيانه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالي)، شاهد عزت، اقتدار، سربلندي و توسعه بيش از پيش و همه جانبه ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف باشيم و همگان در راه پاسداشت و صيانت از ارزش‌ها و پيمودن راه پر افتخار شهدا، ايثارگران و آزادگان سرافراز و ثابت قدم باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07