پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: موزه دفاع مقدس مرکزي براي نشر ارزشهاي دفاع مقدس است

کد خبر: 154526 تاریخ انتشار: 1399/07/02
نمایش: 2965
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت اشاعه و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت گفت: مجموعه فرهنگي و موزه دفاع مقدس، مرکز ارزشمندي در جهت نشر و حفظ ارزشهاي دفاع مقدس است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در آيين افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگي و موزه دفاع مقدس استان که به صورت ويديو کنفرانس توسط رييس مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد ،افزود: اين مرکز بايد به مکاني عمومي و فرصتي براي نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس تبديل شود.

وي به مسوولان اين مرکز و همچنين مديران استان به خصوص مسوولان فرهنگي استان تاکيد کرد:مراسم‌ها و آيين‌هاي مختلف را در اين مرکز برگزار کنند تا زمينه حضور مردم به اين مرکز فراهم شود و اين مرکز مورد توجه قرار گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه حضور در اين مرکز فرهنگي زمينه حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس را افزايش مي‌دهد، افزود: اين مرکز به عنوان يک مرکز فرهنگي و گردشگري احداث شده است و بايد براي توسعه و راه‌اندازي فازهاي بعدي اين مرکز همه دستگاه‌هاي متولي تلاش بيشتري انجام دهند.

وي از مسوولان فرهنگي استان خواست تا با برپايي نمايشگاههاي مختلف زمينه حضور هنرمندان و ساير آحاد جامعه را در اين مرکز فراهم کنند.

🔸عمليات ساخت مرکز فرهنگي و موزه دفاع مقدس از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون بيش از ۲۵۰ ميلياردريال هزينه شده و بيش از ۶۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

🔸اين مرکز فرهنگي با ۶ هزار متر زيربنا و در هفت طبقه و هشت قسمت احداث شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07