پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جذب به موقع اعتبارات نيازمند نظارت بيشتري است

کد خبر: 154553 تاریخ انتشار: 1399/07/10
نمایش: 2498
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مواردي مبني بر جذب ديرهنگام اعتبار برخي دستگاه‌هاي اجرايي استان گزارش شده که اين موضوع نظارت بيشتر و سخت‌گيرانه‌ بر نحوه جذب اعتبارات تخصيص يافته به استان را مي‌طلبد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست پيگيري جذب اعتبارات  و طرح هاي سفر محمدباقر نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه به اين استان افزود: با وجود تنگناهاي اقتصادي موجود در کشور، اعتبارات قابل توجهي به استان اختصاص يافته است  اما برخي مديران نسبت به جذب به موقع اين اعتبارات اهتمام لازم را به کار نگرفته که اين موضوع ناشي از نظارت‌هاي ضعيف نيز مي‎باشد.

وي ادامه داد: تخصيص اعتبار در شرايط کنوني کار بسيار سخت و پيچيده‌اي است از همين رو جذب نامناسب آن به هيچ عنوان پذيرفتني نيست و بايد با مديراني که در اين خصوص کوتاهي مي‌کنند برخورد لازم انجام گيرد.

عباسي در خصوص روند اجرايي طرح‌هاي مصوب سفر معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه نيز تصريح کرد: اعتبارات خوبي در سال گذشته و امسال به اين طرح‌ها تخصيص يافته و مديران مربوطه بايد تلاش خود را به کار گرفته تا طرح‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداري برسد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برخي طرح‌ها از برنامه زمانبندي عقب هستند در حالي که براي استان از طرح‌هاي حياتي و اولويت‌دار به شمار مي‌روند از همين رو نظارت بر حسن اجراي اين طرح‌ها بايد تشديد شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07