پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار به مناسبت فرا رسيدن ۱۴ مهر روز ملي دامپزشکي

کد خبر: 154574 تاریخ انتشار: 1399/07/14
نمایش: 2243
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرا رسيدن ۱۴ مهر روز ملي دامپزشکي را به دامپزشکان و خانواده دامپزشکي استان تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعيت و نياز بشر به غذا، منابع حيواني يکي از بهترين بُن مايه هاي تأمين اين نياز شناخته شده و بالطبع علم دامپزشکي نيز در سلامت و ايمني اين مواد غذايي نقشي استراتژيک و انکار ناپذير دارد.

فعالان عرصه دامپزشکي در راستاي وظايف و مسئوليت هاي قانوني خود سه هدف ملي "حفظ سرمايه دامي از طريق بهداشت دام"،"حفظ وارتقاء بهداشت عمومي از طريق مبارزه با بيماري هاي مشترک قابل انتقال بين انسان و حيوان"و" تحقق امنيت غذايي از طريق فراهم آوردن شرايط بهداشتي براي سرمايه گذاري و توليد، کاهش تلفات دامي، کاهش ضايعات فرآورده هاي دامي، افزايش راندمان توليد و سلامت غذا" را دنبال مي کنند.

14 مهر روز دامپزشکي نماد و بهانه اي است براي تقدير از فعاليتهاي شبانه روزي دامپزشکان در حوزه هاي مختلف بهداشت و ارتقاء سلامت عمومي و فرصتي براي يادآوري اين نکته که مردم و مسئولان زحمات اين قشر را مي بينند و قدردان آنها هستند.

ضمن تبريک اين روز ارزشمند، از زحمات بي وقفه همه فعالان عرصه دامپزشکي در بخش خصوصي و دولتي که عمدتا" در شرايط سخت و با حداقل امکانات و انتظارات مشغول خدمت رساني به مردم عزيز استان چهارمحال و بختياري  مي باشند، قدرداني نموده و از خداوند قادر متعال، موفقيت و سلامت براي آنان در تداوم خدمت و کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه و توسعه اقتصادي کشور در سال « جهش توليد » مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07