پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تعامل و همراهي با رسانه‌هاي استان

کد خبر: 154638 تاریخ انتشار: 1399/07/27
نمایش: 1256
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تعامل و همراهي با رسانه‌هاي اين استان به مديران توصيه کرد تا جز در مواردي که حاوي توهين و اتهام است، از فعالان اين عرصه شکايتي نکنند.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در جلسه شوراي اداري اين استان افزود: مديران استان نبايد به هر بهانه‌اي از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌هاي مجازي شکايت کنند و بايد مراقبت بيشتري شود.

وي ادامه داد: ممکن است رسانه‌اي از سر بي‌آگاهي خبري در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعيت باشد، که در اينجا وظيفه دستگاه و مدير مربوطه اين است که به جاي شکايت، مطلب صحيح و شفاف را در اختيار آن رسانه قرار دهد تا از بروز شايعات و مشکلات بعدي جلوگيري شود.

عباسي در ادامه با تاکيد بر پرداخت مطالبات دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان، تصريح کرد: به جز دانشگاه علوم پزشکي که در شرايط خاص کرونا قرار دارد و نبايد بر آن فشار مالي وارد کرد، ساير دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهي‌هاي خود به دستگاه‌هاي خدمات‌رسان اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين با اشاره به وضعيت قرمز شيوع کرونا در استان و روند فعاليت ادارات و نهادهاي دولتي، تصريح کرد: به جز موج اول، در ساير موج‌هاي شيوع کرونا تکليف و وظيفه‌اي براي دورکاري کارمندان ادارات از سوي ستاد ملي کرونا مشخص نشد اما با اين وجود اداراتي که مي‌توانند با نيروي کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاري به کارمندان بدهند.

عباسي به ظرفيت کانون وکلاي استان نيز اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات در پرونده‌هاي حقوقي خود از توان و ظرفيت وکلاي مجرب و متعهد اين کانون استفاده کنند.

وي در پايان بر پيگيري مطالبات و دغدغه‌هاي عمومي مردم نيز تاکيد کرد و گفت: اميد است با رفع مشکلات و دغدغه‌هاي مردم انگيزه و شور لازم براي برگزاري يک انتخابات باشکوه و حداکثري در سال آينده فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07