پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ضرورت تهيه پيوست پدافند غيرعامل براي طرح‌هاي مهم و حياتي استان

کد خبر: 154652 تاریخ انتشار: 1399/08/05
نمایش: 1372
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تهيه پيوست پدافند غيرعامل براي طرح‌هاي مهم و حياتي استان يک ضرورت است و دستگاه‌هاي مربوطه بايد نسبت به انجام اين مهم در سريع‌ترين زمان اقدام کنند.
اقبال عباسي روز دوشنبه در نشست مشترک کميته پدافند غيرعامل وزارت کشور با استانداران و روساي شوراي پدافند غيرعامل استان ها افزود: اهميت پپوست پدافند غيرعامل به حدي مهم است که مي‌توان آن را مهمتر از پيوست اجتماعي طرح‌ها قلمداد کرد از همين‌رو بايد نسبت به تهيه اين پيوست اهتمام ويژه‌اي در استان به کار گرفته شود.
وي ادامه داد: روز دوشنبه از طريق ارتباط ويدئو کنفرانس با ستاد پدافند غيرعامل کشور مقرر شد تا علاوه ‌بر فرهنگ‌سازي در خصوص تبيين اهميت پدافند غيرعامل، اقدامات عمومي و استانداردهاي اقداماتي و رزمايش‌ها و تمرينات لازم در اين خصوص انجام گيرد تا کشور در برابر تهديدات نوين مصون نگاه داشته شود.
عباسي تصريح کرد: در همين راستا بايد در خدمات عمومي، حاکميتي، دولتي و بخش خصوصي پدافند غيرعامل لحاظ شود تا از مردم و کشور در برابر مسائل تهديدآميز محافظت کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري اهميت لحاظ اصول پدافند غيرعامل در بخش خصوصي را از اهميت بالاتري دانست و گفت: در همين خصوص مقرر شد تا با تشکيل کميته صنايع پدافند غيرعامل در سازمان صنعت، معدن و تجارت براي کارخانجات و طرح‌هاي مهم صنعتي استان پيوست پدافند غيرعامل تدوين شود.
عباسي خاطر نشان کرد: در عين حال رسيدگي به امور حفاظتي در ادارات و بخش دولتي نيز از اهميت خاص خود برخوردار است و بايد نسبت به اين امور هم حساسيت لازم وجود داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07