پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بررسي موانع و مشکلات طرح هاي توسعه اي و سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري

کد خبر: 154663 تاریخ انتشار: 1399/08/06
نمایش: 1328
اخبار
معاونان و مديران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به همراه جمعي از مديران استاني براي بررسي موانع و مشکلات طرح هاي توسعه اي و سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري در سفري دو روزه از شهرستان هاي ۱۰ گانه استان بازديد به عمل آوردند.
️به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مديران دستگاه هاي ذيربط در سفري دو روزه براي بررسي موانع و مشکلات طرح هاي توسعه اي و سرمايه گذاري استان وارد چهارمحال و بختياري شدند.
در روز اول اين سفر، معاون امور اقتصادي و برنامه‌ريزي، معاون اشتغالزايي، معاون توسعه مديريت و منابع، مديرعامل بانک رفاه کارگران، نماينده شستا و مديرعامل صندوق توسعه روستايي و عشايري به همراه معاونان و مديران‌کل حوزه استانداري چهارمحال و بختياري و جمعي از مديران کل ادارات در قالب چهار گروه از شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان بازديد به‌عمل آوردند و در جريان مسائل و مشکلات موجود در حيطه اشتغال، کارآفريني، توسعه و سرمايه‌گذاري قرار گرفتند.

اين هيات چهارشنبه و در روز پاياني سفر در کارگروه اقتصادي، اشتغال‌ و سرمايه‌گذاري استان با حضور استاندار چهارمحال و بختياري به جمع بندي و ارائه راهکارهاي اجرايي به منظور حل مشکلات استان و ايجاد فرصت هاي سرمايه گذاري و اشتغالزايي مي پردازند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07