پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مشکلات اجتماعي طرح‌هاي راه‌سازي با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي برطرف شود.

کد خبر: 154708 تاریخ انتشار: 1399/08/17
نمایش: 1473
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ۱۲ پيمانکار مرتبط با طرح‌هاي عمراني راه‌سازي در استان با مشکلات اجتماعي مواجه هستند، گفت: مشکلات اجتماعي طرح‌هاي راه‌سازي با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي برطرف شود.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: رفع سريع‌تر مشکلات اين پيمانکاران در اولويت مديرکل راه و شهرسازي استان و ساير مسوولان مرتبط باشد.
وي افزود: حريم طرح‌هاي راه‌سازي در مالکيت دولت است، اما گاهي برخي افراد با شخم‌زدن و کاشت زمين‌هاي کشاورزي در حريم جاده‌ها، ادعاي مالکيت بر اين زمين‌ها و دريافت خسارت دارند که اين مساله بايد براساس قانون در حوزه راه‌سازي رفع شود.

عباسي تصريح کرد: از مسوولان قضايي چهارمحال و بختياري تقاضا مي‌شود براي رفع مشکلات مرتبط با طرح‌هاي عمراني به ‌خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتي، رونق توليد و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري بخش اقتصادي و اشتغال‌زايي با دستگاه‌هاي اجرايي همکاري بيش از گذشته داشته باشند.

وي يادآور شد: همدلي، همکاري و همراهي تمامي مسوولان دولتي و قضايي، مردم و گروه‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري براي تسريع در روند اجرايي طرح‌هاي توسعه‌اي استان ضروري است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: هيچ‌کدام از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان حق شکايت از يکديگر در دادگاه را ندارند.

وي گفت: هيچ‌کدام از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان نبايد با شکايت عليه يک دستگاه اجرايي ديگر، روند اجراي پروژه‌هاي عمراني را مختل کنند.

وي تاکيد کرد: در اجراي تمامي طرح‌هاي عمراني بايد حق و حقوق مردم به‌طور کامل محاسبه و از سوي دستگاه اجرايي متولي پرداخت شود.

عباسي افزود: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه موظفند مشکلات اجتماعي مرتبط با طرح‌هاي عمراني را به‌ موقع رفع کنند تا هيچ پروژه‌اي به‌ علت بروز معضل اجتماعي متوقف نشود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07