پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

بازاريان سهل‌انگار در اعمال محدوديت‌هاي جديد کرونايي جريمه خواهند شد.

کد خبر: 154725 تاریخ انتشار: 1399/08/21
نمایش: 1869
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به گسترش شيوع ويروس کرونا گفت: بازاريان سهل‌انگار در اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد مقابله با ويروس کرونا جريمه خواهند شد.
جعفر مرداني شامگاه چهارشنبه در نشست قرارگاه عملياتي مقابله با ويروس کرونا، به آغاز محدوديت‌هاي جديد کرونايي از ۲۰ آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور اشاره و تاکيد کرد: براساس اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي گروه‌هاي شغلي سه و چهار تعطيل است و گروه شغلي ۲در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان تنها تا ساعت ۱۸ مي‌تواند فعال باشد.

وي افزود: اين محدوديت‌ها و ممنوعيت‌ها تا ۲۰ آذرماه سال‌جاري به‌مدت يک‌ماه برقرار است و در صورت لزوم تمديد خواهد شد.

مرداني تصريح کرد: در اين راستا گروه‌هاي نظارت و بازرسي بر اصناف بايد در مرحله نخست به واحدهاي صنفي متخلف تذکر دهند و در صورت تکرار تخلف، نسبت به اعمال جريمه‌هاي نقدي و پلمب اقدام شود.

وي يادآور شد: قبل از اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي در چهارمحال و بختياري در نشستي با مسوولان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ساير دستگاه‌هاي اجرايي مقرر شد تا بازاريان و اتحاديه‌هاي اصناف اقناع شوند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ضمن گلايه از غيبت رييس اتاق اصناف شهرکرد در اين نشست اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يک‌بار ديگر شرايط محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي را براي اصناف تشريح کند.

وي بهره‌مندي از توان و ظرفيت خود اصناف، بازاريان و کسبه براي موفقيت در اجراي اين طرح را ضروري دانست و گفت: رسانه‌هاي گروهي و فعالان فضاي مجازي براي اطلاع‌رساني، آگاه‌سازي و فرهنگ‌سازي در اين خصوص کمک کنند.

مرداني به اعلام آمادگي سپاه پاسداران و بسيج براي همکاري در اجراي موفق اين طرح اشاره و تاکيد کرد: در همين راستا به‌زودي گروه‌هاي محله‌محور تشکيل و فعال مي‌شود.
وي با اشاره به وجود و فعاليت پنج گروه نظارت بر اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي در بازار شهرکرد افزود: در صورت کافي نبودن اين گروه‌ها، بايد نسبت به تشکل و فعال کردن تيم‌هاي جديد اقدام شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري از رعايت نکردن پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي از سوي برخي از فعالان ناوگان حمل و نقل درون‌شهري استان انتقاد و تصريح کرد: سازمان اتوبوسراني شهرداري شهرکرد از روز پنجشنبه بيست و دوم آبانماه بعد از ساعت ۱۸ با نيمي از ظرفيت خود خدمات‌رساني کند.

وي يادآور شد: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان  موظفند براي اجرايي شدن مصوبه‌هاي مرتبط با ستاد مقابله با ويروس کرونا اقدام کنند.

مرداني با اشاره به لزوم دوري از بي‌تفاوتي نسبت به اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي اظهار داشت:در صورت رعايت نکردن اين طرح، در آينده مجبوريم نسبت به تعطيلي کامل بازار اقدام کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07