پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

نظارت بر بازار چهارمحال و بختياري تشديد مي شود

کد خبر: 154755 تاریخ انتشار: 1399/08/25
نمایش: 1934
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تشديد نظارت بر بازار استان ،گفت: با تشکيل گروه‌هاي کاري در بخش‌هاي مختلف بازار، نظارت بر نحوه توزيع، قيمت‌گذاري و عرضه کالاها با نظارت بيشتر و دقيق‌تر انجام گيرد.
الله‌کرم نصيري در نشست تنظيم بازار اين استان افزود: اين گروه‌‎هاي در رابطه با نهادهاي دامي، گوشت مرغ، گوشت قرمز، شير و ساير کالاهاي مهم و اساسي مردم تشکيل شود و به صورت تخصصي کمبودها، مشکلات را رصد کرده تا نحوه نظارت بر بازار به شکل مطلوب‌تري تداوم يابد.

وي ادامه داد: همچنين يک کميته در خصوص تامين گوشت مرغ با حضور سازمان‌هاي جهاد کشاورزي، صنعت، معدن و تجارت ،دفتر امور اقتصادي استانداري و دستگاه هاي نظارتي هرچه سريع‌تر تشکيل شود و نحوه تعادل بين عرضه و تقاضا بررسي و مشکلات موجود رصد و گزارش شود.

نصيري تصريح کرد: بايد در گزارش‌ها به طور شفاف مشخص شود که ۲۱۴ مرغداري‌ فعال در استان از ابتداي سال تاکنون چه ميزان نهاده دريافت کرده و چه ميزان گوشت قرمز عرضه کرده‌اند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري همچين بر نحوه صحيح توزيع برنج دولتي در استان تاکيد کرد و گفت: شبکه‌هاي توزيع بايد منظم و شفاف باشد و نظارت بر فروشگاه‌هاي عرضه‌کننده بايد با دقت انجام گيرد تا تخلفي را در اين حوزه شاهد نباشيم.

نصيري در خصوص نحوه نظارت بر توزيع کالاهاي دولتي در سطح استان خاطر نشان کرد: سامانه‌اي در فرمانداري شهرکرد فعال است که نحوه توزيع را به صورت شفاف رصد مي‌کند که اگر بتوان اين سامانه را در ديگر شهرستان‌ها فعال کنيم دل نگراني در خصوص کالاهاي اساسي با نرخ دولتي در سطح استان نخواهيم داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07