پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اعمال محدوديت‌ها بدون همراهي مردم موثر واقع نمي‌شود

کد خبر: 154759 تاریخ انتشار: 1399/08/27
نمایش: 2112
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اگر چه اعمال محدوديت‌ها نقش مهمي در مهار و کنترل شيوع ويروس کرونا دارد اما اگر مردم در اجراي درست اين محدوديت‌ها همراهي نکنند اين تصميمات موثر واقع نمي‌شود.
اقبال عباسي عصر سه‌شنبه در ديدار با جمعي از متنفذين و فعالان اجتماعي اين استان با هدف پيشگيري و مقابله با کرونا افزود: اجراي محدوديت‌ها، تاثير خودش را دارد، اما در بحران‌ها هر تصميمي گرفته مي‌شود اگر مردم همراهي نکنند آن تصميم چندان اثرگذار نخواهد بود.

وي ادامه داد: در همين راستا درصدد برآمديم تا با برگزاري نشستي با فعالان و بزرگان هر شهرستاني مردم را در اجراي صحيح پروتکل‌ها و محدوديت‌ها همراه سازيم تا بدين ترتيب اعمال محدوديت‌ها موثر واقع شود.

عباسي با بيان اينکه۷۰ درصد مردم استان در دورهمي‌ها و تجمعات خانوادگي مبتلا مي‌شوند، تصريح کرد: با تعطيل کردن اين دورهمي ها مي‌توان بخش عمده‌اي از زنجيره شيوع ويروس کرونا را قطع کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري به بزرگان خانواده‌ها ، طايفه‌ها، ريش‌سفيدان و پيشکسوتان استان پيشنهاد داد تا ميثاق‎نامه‌اي بين  خود تنظيم و امضا کنند که طي آن، تا مدت مشخصي از برگزاري هرگونه مراسم عروسي و عزا در شهرها و روستاهاي خود خودداري کنند.

عباسي خاطر نشان کرد: هرچه محدوديت‌ها و کنترل‌ها را به درستي اجرا کنيم به همان ميزان در مهار ويروس کرونا موفق خواهيم بود، از اين‌رو اميد است با فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني به مردم مناطق مختلف آنها را در اجراي اين محدوديت‌ها بيش از پيش همراه سازيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07