پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

تفاهم‌نامه نظارت و کنترل بازار در چهارمحال و بختياري منعقد شد

کد خبر: 154767 تاریخ انتشار: 1399/08/28
نمایش: 1980
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري از انعقاد تفاهم‌نامه بين سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در خصوص نظارت و رصد بازار براي مقابله با احتکار و گرانفروشي خبر داد.
الله‌کرم نصيري ۲۸ آبان‌ماه در جلسه قرارگاه ۱۷ ربيع در سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) از عقد تفاهم‌نامه بين سپاه و ادارات مرتبط( سازمان صمت، تعزيرات حکومتي و ...) جهت نظارت و کنترل بازار در چهارمحال و بختياري خبر داد و اظهار کرد: سپاه و بسيج ظرفيت‌هاي بسيار خوبي براي مقابله با احتکار، گرانفروشي و رصد بازار دارند و مي‌توانند ادارات و سازمان‌هاي نظارتي را در اين امر ياري کنند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: باوجود تحريم‌هاي ظالمانه و فشارهاي دشمنان، با درايت مقام معظم‌رهبري،  همکاري مردم و تلاش مستمر مسولان تاکنون در تامين مايحتاج عمومي مردم موفق عمل کرده‌ايم.

 وي با بيان اينکه اقلام ضروري مردم تامين شده است و هيچ کمبودي در کالاهاي اساسي در  چهارمحال و بختياري وجود ندارد، توضيح داد: بايد با نظارت کافي بر اصناف و مراکز عمده توزيع موادغذايي و کالاهاي اساسي از نوسانات قيمت در بازار جلوگيري شود.

 نصيري در خصوص همکاري ادارات ذيربط با بسيج در کنترل و نظارت بر بازار، عنوان کرد‌: آموزش نيروهاي متخصص بسيج جهت کنترل بازار در دستور کار قرار دارد و سپاه و بسيج براي همکاري در اين امر اعلام آمادگي کرده‌اند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به اينکه در  توليد و عرضه مرغ به بازار استان مشکلي وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عواملي نظير نبود کنترل و نوسانات قيمت در استان‌هاي همجوار موجب گراني مقطعي مرغ در استان شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07