پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج

کد خبر: 154773 تاریخ انتشار: 1399/08/29
نمایش: 1935
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرارسيدن هفته بسيج را به بسيجيان سرافراز تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

هفته بسيج يادآور رشادت‌ها، فداکاري‌ها، ازخودگذشتگي‌ها و دلاورمردي‌هاي رزمندگان ايراني است که با اتکاء به ايمان و غيرت ديني و ملي خود، جانانه در برابر استکبار جهاني و دشمنان شرق و غرب ايستادند تا مقاومت و پايداري اين مرز و بوم به رهبري امام خميني (ره) به دنيا ثابت کنند.

امروز نيز ملت غيور و سلحشور ايران با وحدت، انسجام و اعتماد روزافزون خود، با پيروي از فرامين و رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و در راستاي پاس‌داشت خون شهيدان و تداوم عزت و اقتدار ملي بيش از گذشته در صحنه حضور دارند.

بسيج امروز مظهر قدرت کشور و عامل وحدت بين مردم ايران است.
تشکيل بسيج مستضعفان، به فرمان بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي بوده که امروز پس از  گذشت ۴۲ سال از حيات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامي، ثمرات حماسه آفريني‌ها، فداکاري‌ها و تلاش‌هاي اين نهاد ارزشمند انقلابي و مردمي در تمامي عرصه‌ها مشهود است.

اينجانب فرا رسيدن هفته بسيج را به ملت شريف ايران به‌ويژه بسيجيان سرافراز از جمله بسيجيان استان چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌نمايم و اميدوارم اقشار مختلف بسيج در دستيابي به قله‌هاي افتخار روز به روز موفق و پيروز باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07